Jubeltråd

Weee.. uke 35 i dag, gele og vaniljesaus i kjøleskapet og fant en sjokoladepose til 40 % avslag på butikken... fredagen er knall og jeg skal kose meg :p
 
Så kos da.
Har en tantegutt som e sønnen te våre beste venna. Hu har ingen søsken å har adoptert mæ som "søster" (æ har bare en bror æ ikke har masse kontakt me). Så hu å mannen bli onkel å tante te vår.
Å så har mannen si søster en sønn. Men æ har litt anstrengt forhold te hu så føle mæ ikke som tante. De kalle mæ tante men føles ikke som de mene det. Æ hadd vært i livet deres i over 3 år når han ble født.
Men til vennina mi føle æ mæ som tante å det e så hærlig [emoji7]
Åååå... savner å være tante... var jo tante til en hel haug da jeg var gift... men nå er det så og si lite kontakt. Jeg har prøvd, men får lite respons tilbake. Han ene jeg var tante til er 5 uker yngre enn jentungen, så vi fant jo på mye sammen og han var skikkelig tantegutt, men etter at jeg og xen ble skilt etc, så er det noe annet... spurte han for et par år tilbake da jeg skulle innom min x svigerinne og levere noen barneklær hun skulle få arve, om jeg kunne få en klem.. NEI, skrek han... du er ikke Siri... Siri er da nye dama, nå kona, til min x. Hyggelig å få den i fleisen liksom... men men... barn er barn....
Søstra mi skal ikke ha barn sier hun, ødelegge kroppen sånn, kom ikke på tale... hun der altså... og broren til sambo har hatt dame i 1 år og han er nok ikke klar for det enda. :p

Koselig at du har ei venninne som har barn som kaller deg tante :D
 
Åååå... savner å være tante... var jo tante til en hel haug da jeg var gift... men nå er det så og si lite kontakt. Jeg har prøvd, men får lite respons tilbake. Han ene jeg var tante til er 5 uker yngre enn jentungen, så vi fant jo på mye sammen og han var skikkelig tantegutt, men etter at jeg og xen ble skilt etc, så er det noe annet... spurte han for et par år tilbake da jeg skulle innom min x svigerinne og levere noen barneklær hun skulle få arve, om jeg kunne få en klem.. NEI, skrek han... du er ikke Siri... Siri er da nye dama, nå kona, til min x. Hyggelig å få den i fleisen liksom... men men... barn er barn....
Søstra mi skal ikke ha barn sier hun, ødelegge kroppen sånn, kom ikke på tale... hun der altså... og broren til sambo har hatt dame i 1 år og han er nok ikke klar for det enda. :p

Koselig at du har ei venninne som har barn som kaller deg tante :D

Vi ble tante å onkel dær før han ble født. Va klar beskjed. Veldig koselig [emoji173]️
 
Kom meg igjennom en handletur på ene senteret her uten å få vondt noe sted!!! Gikk unna og... bursdag shopping til stefar og bonus datter :)
 
Jubler ikke folk lenger? :p
 
Vært stille en stund nå ja ;p men i dag kan jeg juble for at vi flytter inn i huset denne uka :) litt listing og mye vasking igjen i første etasje, men soverommene er så å si klar :) å med 13 dager til termin er jeg overlykkelig over at vi rakk alt som måtte gjøres :)
Gratulerer med innflytting :)

Må juble litt for at i morgen, DA er det november!!! måneden vår :D
 
NÅ har jeg pakket inn alt av julegaver, sorter og er ferdig. Vel... mangler mannen sin da, men den kan jeg ta på nett om det blir for krise :p
 
5 dager til termin så etter jordmortimen i dag bestemte jeg at det var siste kontroll før fødselen og kjøpte en pose smågodt med kun ting jeg liker oppi :p Har ikke tenkt å dele!! Var så skuffet etter ungene gikk halloween, fordi de fikk kun ting de liker så kunne ikke snike.. :hilarious: Er ikke despo nok til å stjele godteri fra barn (enda) så måtte kjøpe selv.. :bag:
Jubelen er så enkelt som at jeg skal spise masse godteri i kveld :joyful:
 
Åååå-... svelga nedpå jordbær, bringebær og blåbær med vaniljesaus nå, det var himmelsk!
 
Back
Topp