Jubeltråd

Det var stappfull buss til morgenen idag. Da var det ei som hoppa ned fra setet sitt og gav det til meg. Blir glad av sånt jeg [emoji4]
 
I dag jubler jeg for at jeg fikk til å krølle meg sammen å klippe tåneglene [emoji6][emoji4][emoji12][emoji1360] En av to får holde [emoji85][emoji23] (Intimbarberinga ble mer enn stuss - om noe forsvant at all)...
Samme her! :joyful: Tror jeg var innom en del yoga- og/eller kamasutrastilllinger for å få klipt alle neglene og var veldig stolt og fornøyd da jeg var ferdig :hilarious: Små gleder..
 
34 dager til permisjonsstart og det vil si... kun 10 arbeidsdager igjen... jobber ikke akkurat livet av meg :p
 
50 dager igjen til termin
 
Jubler for at jeg fikk sove godt i natt. Jubler også for at det er 2 måneder igjen til termin i dag :D
 
I dag kom endelig resten av bestillingen fra lekmer og jollyroom, så nå er bilstol med base og vogn med bag endelig i hus...
Kan også feire med en ganske god natt søvn i natt!! Forkjølt med vond hals, tett nese og feber er ikke så greit i slutten av svangerskapet, men er vel bare å holde ut noen dager med dette også :smiley-ashamed004:sad010
 
Kjempe happy for å få begynne å jobbe litt igjen fikk begynne 50% I går, Å det var skikkelig deilig å få være litt jobb sosial igjen
 
Skal til Oslo i dag og møte kusina mi og guttungen hennes på 5 mnd :D blir stas. Ikke sett henne på lenge og ikke sett ungen en gang :p
 
Wooohooo lønn og shoppingdag
 
Jubler for 6 timer sammenhengende søvn i natt. Var da oppe en tur på do for så å sove ca. 2 timer til. Har ikke følt meg så uthvilt på lenge :D
 
Jeg har blitt tante i dag!:happy::happy::happy:

Har to jeg er tante til fra før,men de er på mannen sin side og var en del eldre da jeg kom inn i bildet,så er liksom ikke helt det samme:p

Så kos da.
Har en tantegutt som e sønnen te våre beste venna. Hu har ingen søsken å har adoptert mæ som "søster" (æ har bare en bror æ ikke har masse kontakt me). Så hu å mannen bli onkel å tante te vår.
Å så har mannen si søster en sønn. Men æ har litt anstrengt forhold te hu så føle mæ ikke som tante. De kalle mæ tante men føles ikke som de mene det. Æ hadd vært i livet deres i over 3 år når han ble født.
Men til vennina mi føle æ mæ som tante å det e så hærlig [emoji7]
 
Back
Topp