Jubeltråd

En tråd i 'November 2017' startet av rosedama, 8 Mar 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Mator Forumet er livet Novembergull 2017 Novemberlykke 2020 Assistert-jentene

Jeg skal tilbake på jobb om 6 uker.. da er det kun 6 uker igjen til jul.. Kjærevene!!

2. Devilina Gift med forumet Høsthjerter 2017

Nei nei... må tenke på det nå. Vil heller være ferdig med gaveshopping nå snart og nyte desember og ikke stresse :)

3. Devilina Gift med forumet Høsthjerter 2017

Så fort som disse månedene med mini har gått, så raser det avgårde mot jul og. Rekker vel ikke å blunke en gang.
    Lykke til med master... kjenner jeg blir svett av ordet jeg... selv om jeg ikke har studert på høyskolenivå, selv

4. Sasty Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novembergull 2017 Januarlykke 2016

Æhh… Masteroppgave er jo i utgangspunktet kos =) Få lov å fordype seg i noe man har valgt helt selv (og som for så vidt er høyaktuelt i dag...)

5. Devilina Gift med forumet Høsthjerter 2017

Om man er strukturert da... finnes ikke sånn jeg... altså, jo da.. i jobb sammenheng, men ikke når det gjelder å studere. Tankene mine flyr bort til 1000 andre ting og så har man sporet av. OG så er det alt det andre som man også har lyst til å gjøre i tillegg til at man må studere.... Dårlig impulskontroll her i gården :p

6. Devilina Gift med forumet Høsthjerter 2017

Ostepop <3

Del denne siden