Jubeltråd

Mandag, ny uke og nye muligheter og forhåpentligvis mange babyer her på Nov 17:Heartbigred
 
Lillemor er ei uke, fikk mat en gang i natt (ikke fem, nesten hel natt), omgangssyke på meg er over og matlyst kommer smått tilbake! Nå mangler det bare at ryggvondt og kink i nakken skal bli borte
Ble virkelig uheldig med alle vondter 4-5 dager etter fødsel
 
Mini har gått opp til rett over fødselsvekta [emoji2]
Var på helsestasjonen i dag å har fått ei kjempekoselig helsesøster.
Her har mini også gått opp igjen til fødselsvekt. Var på sykehuset igår for hørselstest og veiing, og da var ho allerede 10 g over fødselsvekt - 5 dager gammel. Så det var en deilig bekreftelse på at jeg gir henne nok melk [emoji4]
 
Jubler for at snuppa endelig har gått opp det hun skal i vekt fra kontrollen sist :D Da er ammingen på rett vei!
 
Jubler over at det e flott vær ut å det bynne å bli grønt ut [emoji813]️
 
Og jeg jubler over livstegn fra deg! Nå var det jammen lenge siden! [emoji847]

Orke ikke å logg inn på nettleser å appen funke bare halv tolv. Pc bruke æ sjeldent så da bli det ikke at æ gidde å gå innpå hær desverre. Å når æ mista tilgang te lukka nov gadd æ iallefall ikke å jobb må my mere for å kom tilbake. Så tvile på det blir my respons fra mæ framover.
 
Orke ikke å logg inn på nettleser å appen funke bare halv tolv. Pc bruke æ sjeldent så da bli det ikke at æ gidde å gå innpå hær desverre. Å når æ mista tilgang te lukka nov gadd æ iallefall ikke å jobb må my mere for å kom tilbake. Så tvile på det blir my respons fra mæ framover.
Du står jo på lista over de som har tilgang på skjult? Uansett, det merkes godt når du er borte. [emoji173] Håper dere har det bra!
 
Du står jo på lista over de som har tilgang på skjult? Uansett, det merkes godt når du er borte. [emoji173] Håper dere har det bra!

Jeg har nik glemt å oppdatere lista etter forrige opprydding :p

Orke ikke å logg inn på nettleser å appen funke bare halv tolv. Pc bruke æ sjeldent så da bli det ikke at æ gidde å gå innpå hær desverre. Å når æ mista tilgang te lukka nov gadd æ iallefall ikke å jobb må my mere for å kom tilbake. Så tvile på det blir my respons fra mæ framover.

Det er nå bare å begynne å skrive litt her det så ska vi hjelpe deg vi å få tebake tilgangen vi :)
FrkLykke86 har brukt 2 dager tror jeg på å få den tilbake ;-)
 
Jeg har nik glemt å oppdatere lista etter forrige opprydding :p



Det er nå bare å begynne å skrive litt her det så ska vi hjelpe deg vi å få tebake tilgangen vi :)
FrkLykke86 har brukt 2 dager tror jeg på å få den tilbake ;-)
Jeg er veldig behjelpelig med skravling! [emoji6]
 
Har rett å slett nok m lille å livet. Å det å pass på å skriv nok passe ikke inn i livet vårt. Så da får æ bli en av de som skriv en gang i sjeldenheta [emoji6]
Men kos å hør at æ e savna da.
En av grunnan til at æ e forsiktig m å skriv i åpent forum e at æ veit noen e litt for nyskjerrig på mæ å søke opp for å se ka æ skriv.
 
Jeg jubler over at det er fredag! :happy: Selv om jeg er i mammapermisjon og ikke i jobb selv nå, så er helga ekstra hyggelig siden typen ikke er på jobb, og vi kan gjøre hyggelige ting sammen på dagtid :happy:
 
Jeg har nik glemt å oppdatere lista etter forrige opprydding :p



Det er nå bare å begynne å skrive litt her det så ska vi hjelpe deg vi å få tebake tilgangen vi :)
FrkLykke86 har brukt 2 dager tror jeg på å få den tilbake ;-)

Haha - ja, det ble brått mer skravling på meg nå, fikk endelig appen opp å gå igjen [emoji6] Også var det jo endelig litt å skravle om [emoji1362]
 
Haha - ja, det ble brått mer skravling på meg nå, fikk endelig appen opp å gå igjen [emoji6] Også var det jo endelig litt å skravle om [emoji1362]

Koselig å ha deg tebake :)
 
Jubler over sommervær om dagen jeg :D
 
Back
Topp