Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jubler for 9+0, og at jeg er gått inn i uke 10.. Alltid fint når man starter på ny uke
Haha det er bare gravide som orker fet mat etter intens kvalme Så snill han er med deg
Å Ja.. Jeg elsker appelsin og mandariner for tidenHa ha ja det er helt utrolig. Er stort sett det eneste jeg får i meg. Feit mat eller syrlig frukt
Bare sånn fun-fact det finnes ikke mandariner i Norge lenger;kun klementiner.....!!!Å Ja.. Jeg elsker appelsin og mandariner for tiden
Bare sånn fun-fact det finnes ikke mandariner i Norge lenger;kun klementiner.....!!!
Ble slutt på 90-tallet...klementiner er søtere og større enn mandariner
Aldri gjort det:/:/ å kommer vel aldri te å Jørr d knaska klementiner som ein galning forrige SV. Skap og ingen har fått no virkning av dVasker dere skallet før dere rensket klementiner?
Så her om dagen en sak om at gravide bør vaske skallet, eller vaske seg på hendene etter de har skrellet klementiner fordi det ligger så mye giftstoffer i skallet som rester fra sprøytemidler.
Jeg er ikke fanatisk altså, jeg har ikke begynt å vaske klementiner selv. Men bare lurer
En fun-fact til..Digger fun facts! Og digger klementiner, lurer på hvor mange jeg kunne spist på en dag... Det er ikke få
Haha aldri tenkt over. Nei vasker ikke skallet, men hender jeg vasker hendene men det er fordi jeg syns jeg blir klebrig på hendene av skalletVasker dere skallet før dere rensket klementiner?
Så her om dagen en sak om at gravide bør vaske skallet, eller vaske seg på hendene etter de har skrellet klementiner fordi det ligger så mye giftstoffer i skallet som rester fra sprøytemidler.
Jeg er ikke fanatisk altså, jeg har ikke begynt å vaske klementiner selv. Men bare lurer
Hehe jeg vet egentlig det. Vet ikke hvorfor jeg stadig kaller det mandariner sikkert samme greie som at jeg blander ofte agurk og gulerotBare sånn fun-fact det finnes ikke mandariner i Norge lenger;kun klementiner.....!!!
Ble slutt på 90-tallet...klementiner er søtere og større enn mandariner
En fun-fact til..
Hvorfor er det steiner i noen av klementinene;og ikke alle???
Da har de stått i nærheten av sitrontre
YeppsHehe, lærer noe hver dag. Så det er sånn at de som har steiner har stått i nærheten av et sitrontre?
Jubler for 9+0, og at jeg er gått inn i uke 10.. Alltid fint når man starter på ny uke
Jubler for det samme her i dag! :-D
Har gjort det de 2 siste årene,i mitt hode er det giftstoffet som kommer med den hersens omgangs-syken hver bidige jul!!Vasker dere skallet før dere rensket klementiner?
Deeet gjør jeg også! Det et så rartHehe jeg vet egentlig det. Vet ikke hvorfor jeg stadig kaller det mandariner sikkert samme greie som at jeg blander ofte agurk og gulerot