Jubeltråd!

Haha det er bare gravide som orker fet mat etter intens kvalme :p Så snill han er med deg :D

Ha ha ja det er helt utrolig. Er stort sett det eneste jeg får i meg. Feit mat eller syrlig frukt

Bare sånn fun-fact;) det finnes ikke mandariner i Norge lenger;kun klementiner.....!!!;)
Ble slutt på 90-tallet...klementiner er søtere og større enn mandariner;);)

Digger fun facts! Og digger klementiner, lurer på hvor mange jeg kunne spist på en dag... Det er ikke få :p

Vasker dere skallet før dere rensket klementiner? :P
Så her om dagen en sak om at gravide bør vaske skallet, eller vaske seg på hendene etter de har skrellet klementiner fordi det ligger så mye giftstoffer i skallet som rester fra sprøytemidler.

Jeg er ikke fanatisk altså, jeg har ikke begynt å vaske klementiner selv. Men bare lurer :P

Last edited:
Så her om dagen en sak om at gravide bør vaske skallet, eller vaske seg på hendene etter de har skrellet klementiner fordi det ligger så mye giftstoffer i skallet som rester fra sprøytemidler.

Jeg er ikke fanatisk altså, jeg har ikke begynt å vaske klementiner selv. Men bare lurer :P
Aldri gjort det:/:/ å kommer vel aldri te å Jørr d;) knaska klementiner som ein galning forrige SV. Skap og ingen har fått no virkning av d;)

Haha aldri tenkt over. Nei vasker ikke skallet, men hender jeg vasker hendene men det er fordi jeg syns jeg blir klebrig på hendene av skallet :p

Bare sånn fun-fact;) det finnes ikke mandariner i Norge lenger;kun klementiner.....!!!;)
Ble slutt på 90-tallet...klementiner er søtere og større enn mandariner;);)
Hehe jeg vet egentlig det. Vet ikke hvorfor jeg stadig kaller det mandariner :p sikkert samme greie som at jeg blander ofte agurk og gulerot :p

Vasker dere skallet før dere rensket klementiner? :p

Jeg er ikke fanatisk altså, jeg har ikke begynt å vaske klementiner selv. Men bare lurer :p
Har gjort det de 2 siste årene,i mitt hode er det giftstoffet som kommer med den hersens omgangs-syken hver bidige jul!!:D

Back
Topp