Jubeltråd!

Er så lykkelig :-)
Skulle på gyn å ta celleprøve i går, forklarte situasjonen min med to sa bak meg, konisering(?)og at jeg nå var blitt gravid. Så lurte på om den kunne påvirke svangerskapet, for da ville jeg utsatt. Men det var en vanlig celleprøve så det gikk bra, og han tok i tilleg innvendig ultralyd :-) og der fikk jeg se den lille nøtta samt et bankende hjerte!!! Snakk om uventa bonus :-)
Og siden jeg hadde hatt to sa så ville han følge meg opp litt ekstra så jeg fikk time om tre uker også, samt uke 24 pga koniseringa :-)
Føler meg skikkelig ivaretatt og tatt på alvor, selv om jeg "bare" er 6+5 og mye fremdeles kan skje. Legger med et lite bilde jeg :-)ImageUploadedByBV Forum1480065661.974671.jpg

Er så lykkelig :)
Skulle på gyn å ta celleprøve i går, forklarte situasjonen min med to sa bak meg, konisering(?)og at jeg nå var blitt gravid. Så lurte på om den kunne påvirke svangerskapet, for da ville jeg utsatt. Men det var en vanlig celleprøve så det gikk bra, og han tok i tilleg innvendig ultralyd :) og der fikk jeg se den lille nøtta samt et bankende hjerte!!! Snakk om uventa bonus :)
Og siden jeg hadde hatt to sa så ville han følge meg opp litt ekstra så jeg fikk time om tre uker også, samt uke 24 pga koniseringa :)
Føler meg skikkelig ivaretatt og tatt på alvor, selv om jeg "bare" er 6+5 og mye fremdeles kan skje. Legger med et lite bilde jeg :)Vis vedlegget 208829

Gratulerer! Så gøy :happy:

Er så lykkelig :-)
Skulle på gyn å ta celleprøve i går, forklarte situasjonen min med to sa bak meg, konisering(?)og at jeg nå var blitt gravid. Så lurte på om den kunne påvirke svangerskapet, for da ville jeg utsatt. Men det var en vanlig celleprøve så det gikk bra, og han tok i tilleg innvendig ultralyd :-) og der fikk jeg se den lille nøtta samt et bankende hjerte!!! Snakk om uventa bonus :-)
Og siden jeg hadde hatt to sa så ville han følge meg opp litt ekstra så jeg fikk time om tre uker også, samt uke 24 pga koniseringa :-)
Føler meg skikkelig ivaretatt og tatt på alvor, selv om jeg "bare" er 6+5 og mye fremdeles kan skje. Legger med et lite bilde jeg :-)Vis vedlegget 208829
Så bra :) Jeg har også to sa bak meg og er konisert. Men får ingen ekstra oppfølging :( De sa siden de tok bort minimalt så hadde det ingen betydning..

Så bra :) Jeg har også to sa bak meg og er konisert. Men får ingen ekstra oppfølging :( De sa siden de tok bort minimalt så hadde det ingen betydning..
Nei han trodde heller ikke det hadde noe betydning for han kunne ikke se at jeg var det(fikk greie på at jeg var det etter us), men han syntes det var greit å ta den undersøkelsen i uke 24 likevel....heeeelt greit for meg :-)
Er tydeligvis veldig ulik praksis på sånne undersøkelse :/

Jubler for en dag uten kvalme! (Så langt...:D) Selv om en begynner jo å lure også, når det plutselig bare gir seg. Prøver å se det positive i det!

Så bra :) Jeg har også to sa bak meg og er konisert. Men får ingen ekstra oppfølging :( De sa siden de tok bort minimalt så hadde det ingen betydning..[/QUOTE

Jeg er også konisert og måtte da på en ekstra undersøkelse i uke 22 for å sjekke om livmorhalsen var for kort. Han mente den var innenfor normalen, også var det ikke noe mer snakk om det. Tipper at du også må det, lege eller jm gir deg nok beskjed på første kontrollen :happy:

Fikk ikke ekstra oppfølging forrige graviditet heller :)

Det må vel bety at livmorhalsen ikke er for kort :happy:
Såvidt jeg skjønte så er det denne enste de er redd for, i forhold til at kroppen klarer å holde igjen vekten.
Hvis du er nervøs, så hør med jm eller lege:happy:

Det må vel bety at livmorhalsen ikke er for kort :happy:
Såvidt jeg skjønte så er det denne enste de er redd for, i forhold til at kroppen klarer å holde igjen vekten.
Hvis du er nervøs, så hør med jm eller lege:happy:
Ja, skal dobbelsjekke når jeg skal på kontroll. Men fikk beskjed sist at de hadde tatt bort såppas lite, at det ikke skulle ha noen betydning :)

Jubler for at jeg klarte å unngå den største kvalmen i dag tidlig da jeg spiste et knekkebrød før jeg sto opp :D i forgårs spydde jeg nesten når jeg pusset tennene om morgenen, så skjønte at noe måtte gjøres..
jubler dessuten for at det er helg og at jeg endelig er 6+0 ♥️

Jubler for at jeg ikke har kastet opp i dag! :D er ikke så kvalm som tidligere så har fått i meg mye mat! Hurra :D

Samme her! :-D andre dagen uten spying og energien er plutselig mye bedre! Håper det varer resten av svangerskapet! :)

Ja, skal dobbelsjekke når jeg skal på kontroll. Men fikk beskjed sist at de hadde tatt bort såppas lite, at det ikke skulle ha noen betydning :)

Tror heldigvis det skal litt til. Det er ikke akkurat en drømmesituasjon å måtte være sengeliggende fra uke 22. Men alltid greit med en sjekk. Jeg syns hvertfall det var veldig fint sist, så slapp jeg tenke på det :happy:

Jubler for hver dag jeg fremdeles er gravid ♡♡

Back
Topp