Godt det ikke bare er megDeeet gjør jeg også! Det et så rart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt det ikke bare er megDeeet gjør jeg også! Det et så rart
Er så lykkelig
Skulle på gyn å ta celleprøve i går, forklarte situasjonen min med to sa bak meg, konisering(?)og at jeg nå var blitt gravid. Så lurte på om den kunne påvirke svangerskapet, for da ville jeg utsatt. Men det var en vanlig celleprøve så det gikk bra, og han tok i tilleg innvendig ultralyd og der fikk jeg se den lille nøtta samt et bankende hjerte!!! Snakk om uventa bonus
Og siden jeg hadde hatt to sa så ville han følge meg opp litt ekstra så jeg fikk time om tre uker også, samt uke 24 pga koniseringa
Føler meg skikkelig ivaretatt og tatt på alvor, selv om jeg "bare" er 6+5 og mye fremdeles kan skje. Legger med et lite bilde jeg Vis vedlegget 208829
Så bra Jeg har også to sa bak meg og er konisert. Men får ingen ekstra oppfølging De sa siden de tok bort minimalt så hadde det ingen betydning..Er så lykkelig
Skulle på gyn å ta celleprøve i går, forklarte situasjonen min med to sa bak meg, konisering(?)og at jeg nå var blitt gravid. Så lurte på om den kunne påvirke svangerskapet, for da ville jeg utsatt. Men det var en vanlig celleprøve så det gikk bra, og han tok i tilleg innvendig ultralyd og der fikk jeg se den lille nøtta samt et bankende hjerte!!! Snakk om uventa bonus
Og siden jeg hadde hatt to sa så ville han følge meg opp litt ekstra så jeg fikk time om tre uker også, samt uke 24 pga koniseringa
Føler meg skikkelig ivaretatt og tatt på alvor, selv om jeg "bare" er 6+5 og mye fremdeles kan skje. Legger med et lite bilde jeg Vis vedlegget 208829
Nei han trodde heller ikke det hadde noe betydning for han kunne ikke se at jeg var det(fikk greie på at jeg var det etter us), men han syntes det var greit å ta den undersøkelsen i uke 24 likevel....heeeelt greit for megSå bra Jeg har også to sa bak meg og er konisert. Men får ingen ekstra oppfølging De sa siden de tok bort minimalt så hadde det ingen betydning..
Så bra Jeg har også to sa bak meg og er konisert. Men får ingen ekstra oppfølging De sa siden de tok bort minimalt så hadde det ingen betydning..[/QUOTE
Jeg er også konisert og måtte da på en ekstra undersøkelse i uke 22 for å sjekke om livmorhalsen var for kort. Han mente den var innenfor normalen, også var det ikke noe mer snakk om det. Tipper at du også må det, lege eller jm gir deg nok beskjed på første kontrollen
Fikk ikke ekstra oppfølging forrige graviditet heller
Ja, skal dobbelsjekke når jeg skal på kontroll. Men fikk beskjed sist at de hadde tatt bort såppas lite, at det ikke skulle ha noen betydningDet må vel bety at livmorhalsen ikke er for kort
Såvidt jeg skjønte så er det denne enste de er redd for, i forhold til at kroppen klarer å holde igjen vekten.
Hvis du er nervøs, så hør med jm eller lege
Jubler for at jeg ikke har kastet opp i dag! er ikke så kvalm som tidligere så har fått i meg mye mat! Hurra
Ja, skal dobbelsjekke når jeg skal på kontroll. Men fikk beskjed sist at de hadde tatt bort såppas lite, at det ikke skulle ha noen betydning