Jubeltråd!

Hurra!! 5+0 i dag :D
 
Jubler for at det tar litt mindre tid å komme seg opp av senga for hver dag som går nå :D endelig går formen oppover :D
 
Jubler for at jeg er på dag 2 uten postafen, og føler formen bare blir bedre og bedre :):)
 
Klagde igår over at formen var blitt så bekymringsverdig god...da kan jeg vel juble idag over att formen har vært heeeeilt på trynet i hele dag.. fy og spy... første postafen inntatt dette svangerskapet :hungover::joyful:
 
Hehe, rart hvordan man plutselig er glad for dårlig form :joyful:
Ja igår var jeg oppriktig lei meg.. formen hadde vært så fin å behagelig,ingen teng til trøtthet å drakk min første kopp kaffe på over en uke.. så jeg var åverbevist om att nå var det slutten.. informerte gubben om att det kom til å gå galt igjenn,for 3. gang og att jeg igrujnn var takknemlig for att det skjedde så tidlig.. ;P testen var Supersterk men den synker jo over lang tid sånnsett. Men idag derimot... gud bevares for en form:yuck::joyful:
 
Prøvde meg uten postafen, og jeg er IKKE KVALM!! :D Småuggen selvfølgelig, men hemmer meg ingenting! Måtte dette vedvare helt til juli :p
 
Prøvde meg uten postafen, og jeg er IKKE KVALM!! :D Småuggen selvfølgelig, men hemmer meg ingenting! Måtte dette vedvare helt til juli :p
Samme her!! Bare phenergan da...2 dagen uten...må kvalmen være over!?!? "Bank-i-bordet-for-å-ikke-bli-kvalm-sånn-typisk-i-mårra-liksom-bank-bank"
 
Back
Topp