Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig!Jubler for 7+0
Det beste med mandager er at det er nytt tall foran
Klagde igår over at formen var blitt så bekymringsverdig god...da kan jeg vel juble idag over att formen har vært heeeeilt på trynet i hele dag.. fy og spy... første postafen inntatt dette svangerskapet
Ja igår var jeg oppriktig lei meg.. formen hadde vært så fin å behagelig,ingen teng til trøtthet å drakk min første kopp kaffe på over en uke.. så jeg var åverbevist om att nå var det slutten.. informerte gubben om att det kom til å gå galt igjenn,for 3. gang og att jeg igrujnn var takknemlig for att det skjedde så tidlig.. ;P testen var Supersterk men den synker jo over lang tid sånnsett. Men idag derimot... gud bevares for en formHehe, rart hvordan man plutselig er glad for dårlig form
Gratulerer!!Min kjære har fått tilbud om jobb i dag, etter et halvt år på sluttpakke!!!! ENDELIG og HURRAAAA!!!!!
Takk! Det er virkelig helt strålende. Og skuldersenkende, ikke minst.Gratulerer!!
Samme her!! Bare phenergan da...2 dagen uten...må kvalmen være over!?!? "Bank-i-bordet-for-å-ikke-bli-kvalm-sånn-typisk-i-mårra-liksom-bank-bank"Prøvde meg uten postafen, og jeg er IKKE KVALM!! Småuggen selvfølgelig, men hemmer meg ingenting! Måtte dette vedvare helt til juli