Jubeltråd!

Åh, nå gleder jeg meg til ansiktsuttrykk til venner å familie når vi skal fortelle det :)

Jippi! I dag har vi vært på tidlig ultralyd, og fosteret har utviklet seg helt riktig i forhold til hvilken uke jeg er i. Foreløpig termin anslått til samme som appen har regna seg til. Vi fikk høre hjertelyden! xsmile9:D:)
Kom noen gledestårer når vi hørte den! :smiley-bounce016

Så gøy! Gratulerer :dance018:dance018

Jippi! I dag har vi vært på tidlig ultralyd, og fosteret har utviklet seg helt riktig i forhold til hvilken uke jeg er i. Foreløpig termin anslått til samme som appen har regna seg til. Vi fikk høre hjertelyden! xsmile9:D:)
Kom noen gledestårer når vi hørte den! :smiley-bounce016
Så bra! :):):) Fantastisk!

Jubler for at jeg er graviiiiiiid igjen på første innsett etter at vi fikk småtten!!

Vi hååååper SÅNN at vi får beholde, at lykken står oss bi etter maange år med prøving.

Jeg er heeeelt i skyene, overlykkelig og syns vi er de heldigste i hele verden......, men vent....det er jo alle dere andre her inne også ;)

Jubler for gode mannen som gjør alt i huset mens jeg ligger nede for telling med kvalme. Han stakk i tillegg ut kl 21 i går for å kjøpe mac'ærn mat til meg da kvalmen ga seg litt .

Jubler for gode mannen som gjør alt i huset mens jeg ligger nede for telling med kvalme. Han stakk i tillegg ut kl 21 i går for å kjøpe mac'ærn mat til meg da kvalmen ga seg litt .
Haha det er bare gravide som orker fet mat etter intens kvalme :p Så snill han er med deg :D

Back
Topp