Pedal
Gift med forumet
Vi også.. Hehe! Har ikke så veldig lyst på det pga kvalmen, men håper den kommer når lukten kommer i hus
Ahhhh.... Pinnekjøtt! Det er virkelig noe av det beste som finnes
Gleeeeeder meg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi også.. Hehe! Har ikke så veldig lyst på det pga kvalmen, men håper den kommer når lukten kommer i hus
Lagde jeg i går;å skal ha rester i dagdeiliiig❤❤Jubler for at jeg skal lage pinnekjøtt til middag idag! Hehehe
Så stas!! Gleder meg på dine vegneNy uke, og selveste TUL uka 6+0 i dag, la oss starte på uke 7 ❤
Jippi! I dag har vi vært på tidlig ultralyd, og fosteret har utviklet seg helt riktig i forhold til hvilken uke jeg er i. Foreløpig termin anslått til samme som appen har regna seg til. Vi fikk høre hjertelyden!
Kom noen gledestårer når vi hørte den!
Hvordan ser teen ut?Jubler for att ingefær te faktisk funker mot kvalme
Så bra! Fantastisk!Jippi! I dag har vi vært på tidlig ultralyd, og fosteret har utviklet seg helt riktig i forhold til hvilken uke jeg er i. Foreløpig termin anslått til samme som appen har regna seg til. Vi fikk høre hjertelyden!
Kom noen gledestårer når vi hørte den!
Laget selv noen biter færsk ingefær-rot i ca 3 dl vann ,kokt opp og hadde en yyyyyders liten dråpe honning oppiHvordan ser teen ut?
Haha det er bare gravide som orker fet mat etter intens kvalme Så snill han er med degJubler for gode mannen som gjør alt i huset mens jeg ligger nede for telling med kvalme. Han stakk i tillegg ut kl 21 i går for å kjøpe mac'ærn mat til meg da kvalmen ga seg litt .