Pedal
Gift med forumet
Hurra!!Så et bankende ❤ på ultralyd! Alt var der det skulle, så plommesekk og lille nøtta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra!!Så et bankende ❤ på ultralyd! Alt var der det skulle, så plommesekk og lille nøtta.
Tenkte på det etter at jeg hadde kommentert! Godt det gikk braFordi jeg både så frem til å vite ting, og samtidig ikke
Har du opplevd at postafen har sluttet å virke?Nnnå,jeg kan klare litt til så det skal gå bra
Jeg har enda gått i minne de 4 mnd i forje svangerskap der jeg trodde jeg skulle dø hver dag så her ligger postafen klar
Å så bra Det må være utrolig godt ♡ Har lyst på tul selv, men syns det er så dyrtSå et bankende ❤ på ultralyd! Alt var der det skulle, så plommesekk og lille nøtta.
Ååå digg!!!! Morgenurin står i kjøleskapet nå, må få testen i posten til seinere. Hååååper den slår ut sånn at jeg slipper å bestille en tilHurra for 3+ på test i dag
Ååå digg!!!! Morgenurin står i kjøleskapet nå, må få testen i posten til seinere. Hååååper den slår ut sånn at jeg slipper å bestille en til
Jeg tok bare en tablett ,å hadde ingen effekt av den i det hele tatt så jeg tok aldri flerHar du opplevd at postafen har sluttet å virke?
Startet med det forrige mandag den 7 nov, tar 2 tabelettene om morgenen. Og opplevde i går at kvalmen kom som et slag i ansiktet. Har vært sånn i dag også.
Jubler for 8+0 og at første delmål er nådd er også kommet inn i 3. gravidmåned
Bare 4 uker igjen til neste mål
Hurra samme her!!Jubler for 8+0 og at første delmål er nådd er også kommet inn i 3. gravidmåned
Bare 4 uker igjen til neste mål
Jubler for 6+3 og et bankende hjerte på ultralyd i dag! :-D Jeg spurte gynekologen hvilken uke jeg er i, for folk sier så mye forskjellig. Han sa at mange misforstår uketellingen, og at man ved feks 6+3 er i uke 7, ikke uke 6