Jubeltråd!

Tok privat ja :) Ganske dyrt, men synes det er verd det uansett :) Skal bestille en ny tul til rundt uke 12-13, greit og sjekke at alt er ok før man forteller det til familien.
Jeg hadde tatt privat hadde ikke legen henvist meg til sykehuset i går :) Jeg tenkte å bestille en privat tul rundt de ukene også, tenker og fortelle familien like før jul. Sambo ønsker å sjekke for sykdommer og sånt, men jeg er litt i stuss på om jeg ønsker det. De som tar privat ultralyd i området jeg bor i utfører ikke fosterdiagnostikk, så må da kjøre 4 timer til nærmeste storby for å få gjort det..
 
Jeg hadde tatt privat hadde ikke legen henvist meg til sykehuset i går :) Jeg tenkte å bestille en privat tul rundt de ukene også, tenker og fortelle familien like før jul. Sambo ønsker å sjekke for sykdommer og sånt, men jeg er litt i stuss på om jeg ønsker det. De som tar privat ultralyd i området jeg bor i utfører ikke fosterdiagnostikk, så må da kjøre 4 timer til nærmeste storby for å få gjort det..
Vi skal prøve og holde oss til julaften :D Oi, 4 timer var kanskje litt langt unna da :/
 
Jubler over at det er bare EN dag igjen til 8 uker:) og at tiden går så fort nå fremover at ukene kommet til å fly avgårde:)

Kanskje på tide å bestille kontroll hos jm også:)
 
Jeg skal ta TUL i dag. Gleder meg ikke! Men greit å være på den sikre siden, samt finne ut ca lengde på svangerskapet. Mye pga at jeg trenger å vite hvor langt jeg er på vei for å kunne bestille time til ordinær svangerskaps kontroll.
 
Jeg skal ta TUL i dag. Gleder meg ikke! Men greit å være på den sikre siden, samt finne ut ca lengde på svangerskapet. Mye pga at jeg trenger å vite hvor langt jeg er på vei for å kunne bestille time til ordinær svangerskaps kontroll.
Hvorfor skrive på juveltråd om du ikke gleder deg? :p hehe.. Men hvorfor gleder du deg ikke? :(
 
Må vel juble over att kvalmen dukket opp idag ,en hel uke før forventet ankomst. Alle symptomer er hjertelig velkommen:)
 
Jubler for at vi fikk se et bittelite bankende hjerte på tul i dag <3 Så er det bare å krysse fingrene for at det går bra videre også :)
 
Nnnå,jeg kan klare litt til så det skal gå bra;)
Jeg har enda gått i minne de 4 mnd i forje svangerskap der jeg trodde jeg skulle dø hver dag så her ligger postafen klar:D
Hehe jeg skal nok klare å holde ut! :) er tross alt verdt det. Har postafen jeg også men er usikker på om jeg vil ta det :s
 
Hehe jeg skal nok klare å holde ut! :) er tross alt verdt det. Har postafen jeg også men er usikker på om jeg vil ta det :s
Ja det er heldigvis verdt det:)
Ble anbefalt det sterkt sist og de mente det var av de mest uskyldige kvalmestillende gravide kunne ta.. men jeg hadde ikke effekt av de (prøvde bare en gang) så jeg tenkte att det var bortkastet å prøve igjenn :p man blir jo fort usikker på å pakke i seg sånt når man plutselig må tenke på en liten spire fremfor seg selv. Ikke enkelt det der :)
 
Back
Topp