Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva fikk du? Jeg fikk fire reisesyketabeletter sist, som funket noen timer hver :/ tar gjerne imot tips hvis jeg blir jeg blir like dårlig som daJubler for at jeg fikk time hos legen i dag 6+5 Og fikk kvalmestillende jeg skal prøve slik at jeg kan fungere i hverdagen
Så bra! Hvilken kvalmestillende fikk du?Jubler for at jeg fikk time hos legen i dag 6+5 Og fikk kvalmestillende jeg skal prøve slik at jeg kan fungere i hverdagen
Hva fikk du? Jeg fikk fire reisesyketabeletter sist, som funket noen timer hver :/ tar gjerne imot tips hvis jeg blir jeg blir like dårlig som da
Fikk phenergan 25 mg tabl, var visst en gammeldags allergimedisin; og kryss i taket;formen er syyyykt mye bedre!! Har kun tatt ein tabl liksom amazing!!Så bra! Hvilken kvalmestillende fikk du?
Ble du trøtt av de? Postafen fungerer for meg. Forsøkte meg på phenergan i går, endte med å sovne av Så tror jeg holder med til postafen. Ja herlig å kunne fungere igjen. Kjenner til følelsen!!Fikk phenergan 25 mg tabl, var visst en gammeldags allergimedisin; og kryss i taket;formen er syyyykt mye bedre!! Har kun tatt ein tabl liksom amazing!!
Ble kanskje litt trøttere; men ALT er bedre enn den forbanna kvalmen jiiihaBle du trøtt av de? Postafen fungerer for meg. Forsøkte meg på phenergan i går, endte med å sovne av Så tror jeg holder med til postafen. Ja herlig å kunne fungere igjen. Kjenner til følelsen!!
Jeg jubler for at mine foreldre er positive til graviditeten!
Og at jeg tvang meg selv til å bestille TUL på mandag! Og jeg skal reise til Stavanger i helga for å delta i barnedåp og 30-årsdag!