Jubeltråd!

Jeg gleder meg over at det er helg ;-)
 
Hurra for 6+0 imorgen og et bankende :Heartbigred på ul idag, som min gynekolog sa: et bankende hjerte på ul betyr at det er minimal sjanse for at noe skal skje :angelic:

Gratulerer! Det mener jeg gynologen min også sa i fjor, at ser man et bankende hjerte, så er sjansen minimal for at det ikke skal gå bra. Nyyyyt følelsen og god helg :happy:
 
Mannen tok ut datteren våres for å gå en tur. Det betyr hele leiligheten for meg selv. Skal sette meg ned og lese en bok. Er litt kvalm i dag, men ikke like mye som jeg pleier å være
 
Er sliten etter julebord i går. Var hjemme 23.30 og sovnet sikkert ikke før en tine etterpå :p ser på film med lillegutt og skal snart spise litt lunsj. Deilig nystekt baguette med ost :D
 
Er sliten etter julebord i går. Var hjemme 23.30 og sovnet sikkert ikke før en tine etterpå :p ser på film med lillegutt og skal snart spise litt lunsj. Deilig nystekt baguette med ost :D
Samme her:) koselig aften men etter å ha lakt seg ca 20.30 hver kveld forså å legge seg rundt midnatt må jeg si att det blir siste gang i år :p så trøtt att jeg føler meg bedøvd helt ned i beina:D
 
Back
Topp