Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra for 6+0 imorgen og et bankende på ul idag, som min gynekolog sa: et bankende hjerte på ul betyr at det er minimal sjanse for at noe skal skje
Åh, for et koselig svar takk så mye, og i like måteGratulerer! Det mener jeg gynologen min også sa i fjor, at ser man et bankende hjerte, så er sjansen minimal for at det ikke skal gå bra. Nyyyyt følelsen og god helg
Betyr dette at de magiske 12 ukene egentlig er 11+0 eller 12+0?Jubler for 6+3 og et bankende hjerte på ultralyd i dag! :-D Jeg spurte gynekologen hvilken uke jeg er i, for folk sier så mye forskjellig. Han sa at mange misforstår uketellingen, og at man ved feks 6+3 er i uke 7, ikke uke 6
Det betyr at den magiske uke 12 begynner ved 11+ 1!Betyr dette at de magiske 12 ukene egentlig er 11+0 eller 12+0?
Samme her koselig aften men etter å ha lakt seg ca 20.30 hver kveld forså å legge seg rundt midnatt må jeg si att det blir siste gang i år så trøtt att jeg føler meg bedøvd helt ned i beinaEr sliten etter julebord i går. Var hjemme 23.30 og sovnet sikkert ikke før en tine etterpå ser på film med lillegutt og skal snart spise litt lunsj. Deilig nystekt baguette med ost
Haha jeg og jeg føler meg faktisk nesten litt fyllesjuk :s hahaSamme her koselig aften men etter å ha lakt seg ca 20.30 hver kveld forså å legge seg rundt midnatt må jeg si att det blir siste gang i år så trøtt att jeg føler meg bedøvd helt ned i beina
Ja Just det etter litt søvn ble det straxt likere, og senga skal letes opp tidlig idag. Er ikke bare bare å lage menneskerHaha jeg og jeg føler meg faktisk nesten litt fyllesjuk :s haha
Det er jeg og!Jeg er så glad for at jeg er gravid
Jeg også <3Det er jeg og!
Jubler for at jeg skal lage pinnekjøtt til middag idag! Hehehe
Jeg ser fortsatt for meg ansiktsuttrykkene til mine venninner da de fikk vite det forrige helgJubler for 5+6 og for de fantastisk morsomme ansiktene til noen av venninne da jeg fortalte de om graviditeten i går
Vi også.. Hehe! Har ikke så veldig lyst på det pga kvalmen, men håper den kommer når lukten kommer i husJubler for at jeg skal lage pinnekjøtt til middag idag! Hehehe