Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jubler for godt resultat på glukosebelastningstest idag. 2timers resultat var 5,5. Har engstet meg i mange dager og klarte ikke sove natt til idag, men alt var bra.
Baby i magen har sparket og gjort kommende storesøster veldig fornøyd da hun fikk flere spark i hånden
Må igjennom en test nr 2 virker det som, for å være sikker som de sier. Hadde normal prøve sistJubler for godt resultat på glukosebelastningstest idag. 2timers resultat var 5,5. Har engstet meg i mange dager og klarte ikke sove natt til idag, men alt var bra.
Baby i magen har sparket og gjort kommende storesøster veldig fornøyd da hun fikk flere spark i hånden
Jepp, jeg vet. Skal ta neste test i slutten av februar. Drikken var ikke så ille som jeg hadde trodd, heldigvis.Må igjennom en test nr 2 virker det som, for å være sikker som de sier. Hadde normal prøve sist
Heldigvis syntes jeg drikken var meget god, så
Kjempe bra at resultatet var bra, og at du nå kan slappe av :-D
Fått dato på keisersnitt idag

Endelig fikk vi sett godt på han og endelig selv også blitt trygge på at alt er bra! Både mammafølelsen for han og roen om at ting er bra kom når vi så det første bildet
Nå gleder vi oss skikkelig til Mai!!