Jubeltråd

Bekkenet er skjevt, og hun trodde det kunne være fra før jeg ble gravid, men det har blitt verre nå pga hormoner etc, så musklene rundt og oppover ryggen kompenserer for dette og blir skikkelig stive/ømme. Går til regelmessig behandling hos fysio nå for massasje/løsne triggerpunkter :)
Må være bedre enn bekkenløsning det :) Håper behandlinga fungerer bra for deg:) Så krysser jeg fingrene for at osteopaten mener ryggen min kan behandles å :)

Kjente de første sparkene på utsiden i morges :Heartred

Støresøster prøvde å kjenne, men da ble lillesøster sjenert :rolleyes:

Jubler over ny uke :) 21+0. Og jubler over alle sparken som holder meg våken. Er sykemeldt så har masse tid til å ligge våken og kose med magen og baby [emoji7]

... over å ha hørt lilles hjerteslag med doppler. :D

Endelig ferdig med julegavene! :D

18uker idag og oul imorgen

Har jo holdt mini hemmelig til nå pga jeg ikke ville fortelle søsteren min at hun skulle bli tante over tlf... sååå idag kom hun hjem til jul og jeg fikk fortalt det. Hun ble så glad at hun begynte å hylgrine ♡♡♡

Har jo holdt mini hemmelig til nå pga jeg ikke ville fortelle søsteren min at hun skulle bli tante over tlf... sååå idag kom hun hjem til jul og jeg fikk fortalt det. Hun ble så glad at hun begynte å hylgrine ♡♡♡

Så herlig:)

Jaaa ♡ den personen jeg trengte å få jubel fra .. andre folk er "uviktige" , så ble så ekstremt lettet og rørt når hun knakk sammens av glede ♡ forventet ikke annet, men med tanke på hvordan andre har reagert så var jeg litt småredd for å bli skuffet.. endelig en person som er like giret som meg ;)

Dette døgnet tar helt av !! Nå kjente jeg tydelige spark !! Tok borti magen, det slutta og begynte på igjen 10 min etterpå!! ♡♡♡

Hvert eneste år får jeg fenalår av mamma , i år var jeg trist for jeg visste at jeg ikke fikk noe lår... meeeeeen der under det fine pakkeløse treet lå denne herligheten idag !! ♡♡ blir ikke det samme å spise det kun stekt, men aaaah livet er bra fantastisk nå :p

Vedlegg

• 1482692963097.jpg
    1482692963097.jpg
    62,1 KB · Visninger: 37
Hvert eneste år får jeg fenalår av mamma , i år var jeg trist for jeg visste at jeg ikke fikk noe lår... meeeeeen der under det fine pakkeløse treet lå denne herligheten idag !! ♡♡ blir ikke det samme å spise det kun stekt, men aaaah livet er bra fantastisk nå :p

Da har du det jo klart til sykehuset i mai ;)

Da har du det jo klart til sykehuset i mai ;)

Haha nei, dette skal stekes ;) men bestekompisen min fikk et i julegave med broren sin, som han har øremerket fødegave. hihii.. og xn min skal kjøpe et også !! Sååå har 2 i mai ;) livet ♡ :p

Last edited:
Back
Topp