Jubeltråd

Jubler fordi jeg har kjøpt tripp trapp stol og newbornsete i dag :D så nå er alle de dyre tingene kjøpt inn :)

Jubler over en skikkelig god natt! Kommende storebror sov hele natten igjennom uten å komme over i vår seng, endelig etter noen harde måneder med nærhetsbehov og separasjonsangst. Jeg har sovet SÅ godt :D

etter ha sprunge inn og ut av gyn.pol og lege siden uke 5 pga små blødninger i tide og utide, så kom man endelig til ei som jobbet spesielt med gravide, og hun kunne fortelle meg at Blødningene IKKE er svangerskapsrelatert :-D jeg har en lettblødende livmortapp, men det er "utvendig" av det som skjer svangerskapsmessig. Det er så godt lukket der nede til mageboerens hule, at det er en fryd :-D
Er så deilig å endelig få svar på hva det egentlig er som foregår der nede :-D og at det har ingen innvirkning på mageboeren i det store og det hele :-D

Glad for at lillebror har vært superaktiv i dag og sparket masse utover. Han var så stille og kjente knapt spark hele helgen da han nok lå med beina innover, så begynte å bli en smule nervøs! [emoji173][emoji173][emoji173]

Jubler for godt resultat på glukosebelastningstest idag. 2timers resultat var 5,5. Har engstet meg i mange dager og klarte ikke sove natt til idag, men alt var bra.

Baby i magen har sparket og gjort kommende storesøster veldig fornøyd da hun fikk flere spark i hånden

Jubler for godt resultat på glukosebelastningstest idag. 2timers resultat var 5,5. Har engstet meg i mange dager og klarte ikke sove natt til idag, men alt var bra.

Baby i magen har sparket og gjort kommende storesøster veldig fornøyd da hun fikk flere spark i hånden

Skal ta min gl.bel test på onsdag. Gruer meg!:/

Må igjennom en test nr 2 virker det som, for å være sikker som de sier. Hadde normal prøve sist :-)
Heldigvis syntes jeg drikken var meget god, så :-P
Kjempe bra at resultatet var bra, og at du nå kan slappe av :-D

Må igjennom en test nr 2 virker det som, for å være sikker som de sier. Hadde normal prøve sist :)
Heldigvis syntes jeg drikken var meget god, så :p
Kjempe bra at resultatet var bra, og at du nå kan slappe av :-D
Jepp, jeg vet. Skal ta neste test i slutten av februar. Drikken var ikke så ille som jeg hadde trodd, heldigvis.

Fått dato på keisersnitt idag

Så flott:) Fikk du brev i posten? Jeg hadde samtale i går, og fikk beskjed om at de kommer til å sende søknad om keisersnitt og at jeg ikke trenger ny samtaletime. Jeg glemte å spørre om jeg mottar brev i posten eller om de tar kontakt:)

Last edited:
Jubler for nydelige bilder av lillebror på 3D ultralyd i dag:Heartblue:Heartred:Heartblue Endelig fikk vi sett godt på han og endelig selv også blitt trygge på at alt er bra! Både mammafølelsen for han og roen om at ting er bra kom når vi så det første bildet:Heartbigred Nå gleder vi oss skikkelig til Mai!!

Har fått spørsmål om å stille med magen til jordmødre som har begynt på ultralydstudiet, gleder meg til å se lillebror på3 ultralyd om litt over en uke :):)

Back
Topp