Jubeltråd

Jubler for å ha sendt inn søknad om engangsstønaden!

Libero skal jo slutte med babypakkene sine.. og siden jeg fikk pakke som er utgått på dato så fikk jeg 2 pakker til.. så nå har jeg 3 stk.. små gleder [emoji173]

Er kjempefornøyd med helgens innsats på treningsfronten. Har hatt to gode skiturer både lørdag og søndag. Kjempedeilig å kunne være ute i solen og være i aktivitet samtidig. Var fantastisk deilig for kropp og sjel. i hvert fall sjelen :-). liten sliten i kroppen etterpå.

Er kjempefornøyd med helgens innsats på treningsfronten. Har hatt to gode skiturer både lørdag og søndag. Kjempedeilig å kunne være ute i solen og være i aktivitet samtidig. Var fantastisk deilig for kropp og sjel. i hvert fall sjelen :-). liten sliten i kroppen etterpå.

Ski altså <3 Hytta til helga, det skal skies :D

Gleder meg til å hente mine [emoji2]
Jeg ble overrasket over hvot fornuftige de var, de komplimenterte hverandre veldig godt ;) ble ekstra gla for kolikk smukken og flasken, de koster jo litt så er greit å få prøvd de før man evt må kjøpe flere

Havnet på sykehuset, men mini lå og vinket som hun var kongelig.. "se på de flotte prinsesse-fingrene" .. fantastisk [emoji176]

Ble sendt på sykehuset i dag etter kontroll hos fastlegen hvor hjertelyden ble målt til veldig høy. Alt viste seg å være bra, men godt å vite at fastlegen tar forhåndsregler og følger opp :)

Ble sendt på sykehuset i dag etter kontroll hos fastlegen hvor hjertelyden ble målt til veldig høy. Alt viste seg å være bra, men godt å vite at fastlegen tar forhåndsregler og følger opp :)
Hvor høy var hjertelyden da?
Så bra at det ble tatt alvorlig og at alt var bra! :)

Hvor høy var hjertelyden da?
Så bra at det ble tatt alvorlig og at alt var bra! :)

Jevnt over 185-195 (tidligere målinger har vært rundt 140). Veldig godt å få bekreftet at det bare var en tilfeldighet da jeg var på sykehuset (da lå den igjen på mellom 130-155) :)

Back
Topp