Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er kjempefornøyd med helgens innsats på treningsfronten. Har hatt to gode skiturer både lørdag og søndag. Kjempedeilig å kunne være ute i solen og være i aktivitet samtidig. Var fantastisk deilig for kropp og sjel. i hvert fall sjelen . liten sliten i kroppen etterpå.
Vis vedlegget 218691 90% av det jeg fikk i babypakkene, litt mangler pga jeg orker ikke å ødelegge det jeg har plassert fint [emoji14]
Jeg ble overrasket over hvot fornuftige de var, de komplimenterte hverandre veldig godt ble ekstra gla for kolikk smukken og flasken, de koster jo litt så er greit å få prøvd de før man evt må kjøpe flereGleder meg til å hente mine [emoji2]
jaaa. til helgen skal det skies igjenSki altså <3 Hytta til helga, det skal skies
Nå nå, må ikke du bli verre her!Havnet på sykehuset, men mini lå og vinket som hun var kongelig.. "se på de flotte prinsesse-fingrene" .. fantastisk [emoji176]
Hehe du er nå bra søt Går finfint nå hadde høy feber (40.1) og hadde ikke kjent livstegn... nå ligger hun og hikker som en tulling.. 6 min hikking hittil ^^Nå nå, må ikke du bli verre her!
Bra mini har det fint <3
Bra det daHehe du er nå bra søt Går finfint nå hadde høy feber (40.1) og hadde ikke kjent livstegn... nå ligger hun og hikker som en tulling.. 6 min hikking hittil ^^
Sent from my SM-J500FN using BV Forum mobile app
Hvor høy var hjertelyden da?Ble sendt på sykehuset i dag etter kontroll hos fastlegen hvor hjertelyden ble målt til veldig høy. Alt viste seg å være bra, men godt å vite at fastlegen tar forhåndsregler og følger opp
Hvor høy var hjertelyden da?
Så bra at det ble tatt alvorlig og at alt var bra!