Jaaaa. Blir helt varm i hjertet [emoji173] i tillegg hadde hun strikket minst 7 plagg hittil, som mangler bare knapper før de er ferdige [emoji38]Naaaawh, så koselig da :-D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaaaa. Blir helt varm i hjertet [emoji173] i tillegg hadde hun strikket minst 7 plagg hittil, som mangler bare knapper før de er ferdige [emoji38]Naaaawh, så koselig da :-D
Det er bestemoren sin det ;-)Jaaaa. Blir helt varm i hjertet [emoji173] i tillegg hadde hun strikket minst 7 plagg hittil, som mangler bare knapper før de er ferdige [emoji38]
Du må ikke sammenligne deg med andre! Du setter deg dine mål, som du kan gjøre. Og du skal være glad når du gjennomfører dem!Satt ute i vårsola og strikket på babyteppet. Har også klart å gjøre noe husarbeid jeg hadde som mål. Ikke noe å skryte av for andre kanskje, men i min tilstand nå var det en seier.
Jubler for dere flotte og gode damer [emoji173] er glad jeg meldte meg på forumet. Tøff tid å være alene på, men dere gjør det jammen lettere for ensomme meg. [emoji173] Flere ganger jeg tror det rabler for meg, men der er dere med støttende ord og enig i det jeg tenker og føler.. dere er fantastiske !! Tusen takk [emoji173]
Tusen takk [emoji173][emoji173] Har mange flotte folk rundt meg. Men merker de har mistet litt av entusiasmen rundt graviditeten min og har dradd tilbake til boblen sin.. så velger heller å "utnytte" dere. [emoji14]Du er tøff godis [emoji5][emoji173] håper du har mange andre fine folk rundt deg? [emoji5] familie/venner?
Tusen takk [emoji173][emoji173] Har mange flotte folk rundt meg. Men merker de har mistet litt av entusiasmen rundt graviditeten min og har dradd tilbake til boblen sin.. så velger heller å "utnytte" dere. [emoji14]
Til eders disposisjon ;-)Tusen takk [emoji173][emoji173] Har mange flotte folk rundt meg. Men merker de har mistet litt av entusiasmen rundt graviditeten min og har dradd tilbake til boblen sin.. så velger heller å "utnytte" dere. [emoji14]
Utnytt oss så mye du vil! [emoji5]
Hehe takk søte damer [emoji173]Til eders disposisjon ;-)