Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jubler for endelig å ha funnet en bbhugme pute i nærheten. Fikk en nesten ubrukt til 500,- og gleder meg til å legge meg ikveld
For en herlig start på uken! :-DEr så lykkelig nå!! Dagen startet ganske tidlig med legekontroll og en ul-titt, alt sto fint til med mini.. legen min lo av det høye aktivitetnivået ^^
Og de mistenkte på fredag at jeg hadde begynnende svangerskapsforgitning, det hadde jeg ikke !!!
Så dro jeg til ernæringsfysiolog, grudde meg i og med alle jeg har snakket med har sakt at hun er et hespetre .. men ble positivt overrasket.. hun ga meg kun skryt.. jeg spiste så rett at hun ikke skjønte hvorfor jeg hadde blitt henvist til henne. Er så deilig å få høre så mye fint hun så på meg som et enkeltindivid og ikke den vanlige normen. så nå har jeg fått en super matplan som faktisk er mulig for meg å holde matvarene jeg spiser fra før av, må bare spise bittelitt mer og hver 3 time .. stooorfornøyd med å slippe de store mengdene og tullete matvarene de andre i helsevesenet ba meg om å spise ^^
For en herlig start på uken! :-D
Det fortjener du! God klem <3
Hurra :-DTusen takk goklem tilbake var så god start at jeg ble så lettet og utslitt av det også , så sov 15 timer .. og våknet for første gang av spark !! ♡♡♡ Og fikk en mail at de utsolgte varene jeg overvåket på jollyroom har kommet inn på lager, selv om varene ikke er på salg lenger så får jeg de til salgspris Denne uken blir bare bedre å bedre
Jubler for at vi har bestilt 3D-ultralyd til 21.januar Det blir spennende