Jubeltråd

Jubler for endelig å ha funnet en bbhugme pute i nærheten. Fikk en nesten ubrukt til 500,- og gleder meg til å legge meg ikveld :D

Jubler for oul i morgen! Kjennes ut som babyen gleder seg like mye! Skikkelig fest :D

Jubler over at vi så smått har begynt med oppussing av babyrommet. Han kommer til å ligge på rommet vårt i flere måneder, men det er allikevel godt å ha babyrommet klart:)

Til alle som er plaget med rygg og bekken, kjøp dere elektrisk varmepute for å sitte med bak ryggen.
Fikk det i julegave og den er gull verdt når ryggen slår seg vrang :D

Mann og datter har begge kjent babyens spark i magen :-)

Er så lykkelig nå!! Dagen startet ganske tidlig med legekontroll og en ul-titt, alt sto fint til med mini.. legen min lo av det høye aktivitetnivået ^^

Og de mistenkte på fredag at jeg hadde begynnende svangerskapsforgitning, det hadde jeg ikke !!!

Så dro jeg til ernæringsfysiolog, grudde meg i og med alle jeg har snakket med har sakt at hun er et hespetre .. men ble positivt overrasket.. hun ga meg kun skryt.. :D jeg spiste så rett at hun ikke skjønte hvorfor jeg hadde blitt henvist til henne. Er så deilig å få høre så mye fint :D hun så på meg som et enkeltindivid og ikke den vanlige normen. så nå har jeg fått en super matplan som faktisk er mulig for meg å holde :D matvarene jeg spiser fra før av, må bare spise bittelitt mer og hver 3 time .. stooorfornøyd med å slippe de store mengdene og tullete matvarene de andre i helsevesenet ba meg om å spise ^^

Last edited:
Så herlig med sparkefest i magen til alle døgnets tider :) helt skjønt å våkne til spark fra lille i morges :)

Er så lykkelig nå!! Dagen startet ganske tidlig med legekontroll og en ul-titt, alt sto fint til med mini.. legen min lo av det høye aktivitetnivået ^^

Og de mistenkte på fredag at jeg hadde begynnende svangerskapsforgitning, det hadde jeg ikke !!!

Så dro jeg til ernæringsfysiolog, grudde meg i og med alle jeg har snakket med har sakt at hun er et hespetre .. men ble positivt overrasket.. hun ga meg kun skryt.. :D jeg spiste så rett at hun ikke skjønte hvorfor jeg hadde blitt henvist til henne. Er så deilig å få høre så mye fint :D hun så på meg som et enkeltindivid og ikke den vanlige normen. så nå har jeg fått en super matplan som faktisk er mulig for meg å holde :D matvarene jeg spiser fra før av, må bare spise bittelitt mer og hver 3 time .. stooorfornøyd med å slippe de store mengdene og tullete matvarene de andre i helsevesenet ba meg om å spise ^^
For en herlig start på uken! :-D
Det fortjener du! God klem <3

For en herlig start på uken! :-D
Det fortjener du! God klem <3

Tusen takk :D goklem tilbake ;) var så god start at jeg ble så lettet og utslitt av det også , så sov 15 timer .. og våknet for første gang av spark !! ♡♡♡ Og fikk en mail at de utsolgte varene jeg overvåket på jollyroom har kommet inn på lager, selv om varene ikke er på salg lenger så får jeg de til salgspris :D :D Denne uken blir bare bedre å bedre :D

Tusen takk :D goklem tilbake ;) var så god start at jeg ble så lettet og utslitt av det også , så sov 15 timer .. og våknet for første gang av spark !! ♡♡♡ Og fikk en mail at de utsolgte varene jeg overvåket på jollyroom har kommet inn på lager, selv om varene ikke er på salg lenger så får jeg de til salgspris :D :D Denne uken blir bare bedre å bedre :D
Hurra :-D

Jubler over at dagene denne uka går så fort :D Føler at etter vi gikk over i 2017 er det bare venting og forberedelser som er i hodet mitt :P Men om et par måneder er det jo ikke lenge til permisjon og fødsel :) Får "heldigvis" med meg påskeferien før permisjon, så blir litt ekstra fri da ;)

Jubler over og kjenne spark nå i over 1 uke,samt nok en ul der vi fikk se den flotte jenta vår❤ hun var så aktiv at legen sleit med å ta mål av henne:D hun er 365gr og 25 cm nå:) glad jeg har ul i gang i md..er moro å se hvor fort de vokser:)

Jubler over at xn har kjøpt bilstol, og til og med så ivvrig og søt at han har montert stolen ^^

Back
Topp