Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så spennendeFikk idag vite at lillebror (11 år yngre enn meg) venter en liten jente. De har fått termin 1 uke før min foreløpige termin, så blir spennende å se hvem som kommer til verden først ♥
Jubler for at bestevenninnen min, som har termin en måned etter meg, også skal få en gutt! De blir et skikkelig radarpar i årene framover, kan jeg se for meg
Jubler over at vi har ryddet ut av det kommende babyrommet, og skal til på å montere stellekommode og seng idag!!!! Litt tidlig, men er jo såååå gøy
Åå så gøy Vi tømte også det kommende babyrommet i helga og satt inn bedside criben og vogna kribler i kroppen etter å få alt på plass
Det er så utrolig morro! Å er jo uansett greit å ha et rom å stu inn alt man handler til baby! Vet du forresten om du skulle føde i Arendal (leste i en annen tråd). Jeg skal til Arendal!
Ja, var derfor vi måtte rydde plass må ha lagringsplass til shopping galskapen min
Ja, det blir Arendal om alt er bra med meg og baby Er du fra Arendal eller? Mange som syns det er rart at jeg reiser fra Kristiansand til Arendal men Når har du termin?
Hehe, jepp! Tar litt av med denne babyshoppingen, er jo sååå gøy!
Jeg har hørt mest positivt om Arendal, så jeg var ikke i tvil! Jeg er bra lillesandsområde, så er jo egentlig midt imellom.. Har termin 21 mai, ser du har noen uker før meg