Jubeltråd

Jubler også for overstått eksamen idag! Nå er det nilesing på neste eksamen som er på onsdag, og så kan julefreden senke seg her og :)

Fikk idag vite at lillebror (11 år yngre enn meg) venter en liten jente. De har fått termin 1 uke før min foreløpige termin, så blir spennende å se hvem som kommer til verden først ♥
Så spennende

Jubler over kvalitetstid med pappa idag. Var kjempe koselig. Pappa er min helt. :-)

Super takknemlig for datteren min som står på og hjelper meg å rydde og vaske huset til jul. Hun er et ordentlig arbeidsjern og gjør ting nøye.

Jubler for at det endelig er helg :) Det begynner virkelig å ta på å jobbe 100%

Jubler for at bestevenninnen min, som har termin en måned etter meg, også skal få en gutt! De blir et skikkelig radarpar i årene framover, kan jeg se for meg :p

Jubler for at bestevenninnen min, som har termin en måned etter meg, også skal få en gutt! De blir et skikkelig radarpar i årene framover, kan jeg se for meg :p

Åå det er så stas :) Bestevenninna mi (og svigerinne :P ) fikk nettopp ei jente og vi syns det er så gøy at vi får 2 kusiner med 6 mnd aldersforskjell :D

Jubler over at vi har ryddet ut av det kommende babyrommet, og skal til på å montere stellekommode og seng idag!!!! Litt tidlig, men er jo såååå gøy :D

Åå så gøy :D Vi tømte også det kommende babyrommet i helga og satt inn bedside criben og vogna :D kribler i kroppen etter å få alt på plass :D

Det er så utrolig morro! Å er jo uansett greit å ha et rom å stu inn alt man handler til baby! Vet du forresten om du skulle føde i Arendal (leste i en annen tråd). Jeg skal til Arendal! :D

Det er så utrolig morro! Å er jo uansett greit å ha et rom å stu inn alt man handler til baby! Vet du forresten om du skulle føde i Arendal (leste i en annen tråd). Jeg skal til Arendal! :D

Ja, var derfor vi måtte rydde plass :P må ha lagringsplass til shopping galskapen min :P

Ja, det blir Arendal om alt er bra med meg og baby :D Er du fra Arendal eller? Mange som syns det er rart at jeg reiser fra Kristiansand til Arendal men :P Når har du termin? :)

Ja, var derfor vi måtte rydde plass :P må ha lagringsplass til shopping galskapen min :P

Ja, det blir Arendal om alt er bra med meg og baby :D Er du fra Arendal eller? Mange som syns det er rart at jeg reiser fra Kristiansand til Arendal men :P Når har du termin? :)

Hehe, jepp! Tar litt av med denne babyshoppingen, er jo sååå gøy!
Jeg har hørt mest positivt om Arendal, så jeg var ikke i tvil! Jeg er bra lillesandsområde, så er jo egentlig midt imellom.. Har termin 21 mai, ser du har noen uker før meg :) :)

Hehe, jepp! Tar litt av med denne babyshoppingen, er jo sååå gøy!
Jeg har hørt mest positivt om Arendal, så jeg var ikke i tvil! Jeg er bra lillesandsområde, så er jo egentlig midt imellom.. Har termin 21 mai, ser du har noen uker før meg :) :)

Ja, foreløpig 4. Mai, men skjønner at dette kan fort flyttes etter OUL :P Jeg har også hørt mye positivt om Arendal :D

Jubler over å hatt en hel dag uten helsepersonell som vil ha meg hit å dit :D

Back
Topp