Jubeltråd

Gode nyheter på tul idag. Babyen utvikler seg perfekt, lang og lukket livmorhals. Og babyen beveget seg for mammaen sin. I'm in love

Jubler for at alt er bra med babyen❤ Hadde en styrtblødning på mandag,fikk time til ul på kvelden å d viste seg og være morkaka som lå ved munningen som ga blødning da den ble skyvd opp av livmoren. Fikk ny ul i dag og der var en aktiv liten baby❤ neste blir på mandag,da får jeg mest sannsynlig vite kjønn❤

Jubler for at alt er bra med babyen❤ Hadde en styrtblødning på mandag,fikk time til ul på kvelden å d viste seg og være morkaka som lå ved munningen som ga blødning da den ble skyvd opp av livmoren. Fikk ny ul i dag og der var en aktiv liten baby❤ neste blir på mandag,da får jeg mest sannsynlig vite kjønn❤

Så godt å høre at alt var bra:) Det er så skummelt å oppleve blødninger i svangerskapet!

Så godt å høre at alt var bra:) Det er så skummelt å oppleve blødninger i svangerskapet!
Ja d er forferdelig:( Når man har mistet så mange ganger så forbinder man blod med negative utfall:(Så nå håper jeg d ikke kommer noe mere blod,og at man kan få begynne å nyte dette svangerskapet i stedet for å være nervevrak hele tiden:)Ser du også har blødd endel,har du fått noen forklaring på hvorfor ?

Ja d er forferdelig:( Når man har mistet så mange ganger så forbinder man blod med negative utfall:(Så nå håper jeg d ikke kommer noe mere blod,og at man kan få begynne å nyte dette svangerskapet i stedet for å være nervevrak hele tiden:)Ser du også har blødd endel,har du fått noen forklaring på hvorfor ?

Det forstår jeg! Jeg har ikke fått noen tydelig forklaring, men blødningene ga seg (bank i bordet) etter uke 12. Det har ført til at jeg har senket skuldrene de siste ukene. Jeg er også forbi tiden jeg normalt har mistet:) Jeg krysser fingre for at vi begge slipper unna flere blødninger, og at svangerskapet kan nytes fremover❤️

Det forstår jeg! Jeg har ikke fått noen tydelig forklaring, men blødningene ga seg (bank i bordet) etter uke 12. Det har ført til at jeg har senket skuldrene de siste ukene. Jeg er også forbi tiden jeg normalt har mistet:) Jeg krysser fingre for at vi begge slipper unna flere blødninger, og at svangerskapet kan nytes fremover❤️
Ja det nå er d på tide at man kan få senke skuldrene❤ Så du har kjent spark,d må føles helt fantastisk ❤

Jubler for at blodsukkeret var fint både før og etter glukosebelastning, OG for hyggelig brev fra sykehuset om at celleprøven viste kun normale celler. :D

Jeg har hatt så lite energi, men idag kom jeg meg endelig ut på en liten gåtur! Så deilig :)

Fikk du forresten høre noe om hvor de kom fra? Her har de konkludert med "lettblødende livmorhals". Hvorfor er ikke godt å si - kan være hormonelt eller bare er sånn. Har ikke blødd siden mellom uke 10 og 11 (jubler litt for det også!!) så var jo bare i første trimester til meg også.

Wihi! 5+5 og ingen tvil om at babyen er i bevegelse no. Snakket med pappaen i telefonen, når vi la på ble jeg liggende på sofaen litt før jeg skulle fortsette husarbeidet. Da var det en som tydeligvis våknet til. 5 aktive minutter nå!<3 Det er så hærlig! :-)

Tidlig ultralyd i dag 14+3, og det ser ut til at det blir en jente til :)

14d301142f0cd3527913f62f00262b43

Jubler over at overetasjen som så totalt bombet ut nå er ryddet, støvtørket, støvsugd og gulvene er vasket, med ekstremt god hjelp fra min kjære mannen ❤ Får se i kveld eller i morgen om jeg har nok energi til å sette frem litt julepynt :)

Back
Topp