Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er ikke så lett å få med seg alt. Hyggelig å ha deg her, forresten
Jubler for at alt er bra med babyen❤ Hadde en styrtblødning på mandag,fikk time til ul på kvelden å d viste seg og være morkaka som lå ved munningen som ga blødning da den ble skyvd opp av livmoren. Fikk ny ul i dag og der var en aktiv liten baby❤ neste blir på mandag,da får jeg mest sannsynlig vite kjønn❤
Ja d er forferdelig Når man har mistet så mange ganger så forbinder man blod med negative utfallSå nå håper jeg d ikke kommer noe mere blod,og at man kan få begynne å nyte dette svangerskapet i stedet for å være nervevrak hele tidenSer du også har blødd endel,har du fått noen forklaring på hvorfor ?Så godt å høre at alt var bra Det er så skummelt å oppleve blødninger i svangerskapet!
Ja d er forferdelig Når man har mistet så mange ganger så forbinder man blod med negative utfallSå nå håper jeg d ikke kommer noe mere blod,og at man kan få begynne å nyte dette svangerskapet i stedet for å være nervevrak hele tidenSer du også har blødd endel,har du fått noen forklaring på hvorfor ?
Ja det nå er d på tide at man kan få senke skuldrene❤ Så du har kjent spark,d må føles helt fantastisk ❤Det forstår jeg! Jeg har ikke fått noen tydelig forklaring, men blødningene ga seg (bank i bordet) etter uke 12. Det har ført til at jeg har senket skuldrene de siste ukene. Jeg er også forbi tiden jeg normalt har mistet Jeg krysser fingre for at vi begge slipper unna flere blødninger, og at svangerskapet kan nytes fremover
Ja det nå er d på tide at man kan få senke skuldrene❤ Så du har kjent spark,d må føles helt fantastisk ❤
Det forstår jeg! Jeg har ikke fått noen tydelig forklaring, men blødningene ga seg (bank i bordet) etter uke 12. Det har ført til at jeg har senket skuldrene de siste ukene. Jeg er også forbi tiden jeg normalt har mistet Jeg krysser fingre for at vi begge slipper unna flere blødninger, og at svangerskapet kan nytes fremover