Jubeltråd

Fått tak i Stokke sin limited edition vognen! :Heartred Vi får den i gave av mamma og pappa! Men nå er bare panikken om vi får den betalt til 2 november!

Fått tak i Stokke sin limited edition vognen! :Heartred Vi får den i gave av mamma og pappa! Men nå er bare panikken om vi får den betalt til 2 november!
Så morro!! Gratulerer med vogn:D hvilken Stokke vogn er dette med limited edition? Hvordan ser den ut? :D elsker Stokke! Skal ha Stokke trailz selv..

Så morro!! Gratulerer med vogn:D hvilken Stokke vogn er dette med limited edition? Hvordan ser den ut? :D elsker Stokke! Skal ha Stokke trailz selv..
9b927edd4ae3bf026015182115c20232.jpg

1c9015ed1f2170c3996245e4c52be61b.png

Den her :)
Følger med stormtrekk, pikningpledd og seat insert, pluss imitert skinnhåndtak.

Er du kjapp får du kanskje tak i den du og! :)
Åhh, det hadde vært en stor glede! Men jeg tørr ikke handle noe enda, skal på ul til mandag, da er det jo litt mer safe, er bare uke 11+1 idag. Å har dårlig erfaring med å ha mistet tidligere (uke 6 da). Så syns det er litt skummelt enda:) :)

Åhh, det hadde vært en stor glede! Men jeg tørr ikke handle noe enda, skal på ul til mandag, da er det jo litt mer safe, er bare uke 11+1 idag. Å har dårlig erfaring med å ha mistet tidligere (uke 6 da). Så syns det er litt skummelt enda:) :)
Jeg er bare 10+0, har hatt en MA tidligere, men denne vognen kan jeg ikke gå fra meg. Fortsatt dødsredd for MA, selvom jeg så en levende liten en 8+2!
Tror den kommer i butikkene på tirsdag eller onsdag :)

Jeg er bare 10+0, har hatt en MA tidligere, men denne vognen kan jeg ikke gå fra meg. Fortsatt dødsredd for MA, selvom jeg så en levende liten en 8+2!
Tror den kommer i butikkene på tirsdag eller onsdag :)
Skjønner deg veldig godt da! Det var en sinnsykt fin vogn! Jeg får gå å se på den til uka! Takk for tips <3

Jubler for mageboeren har "fikset" mye av problemene jeg har hatt tidligere.. plutselig klarer kroppen min å ta opp folat, noe vi i familien min ikke klarer.. startet med 1,3 før graviditet ..nå fikk jeg svaret fra de siste prøvene :D hadde 40.0!!!! Jippi :D har også hatt problem med å ta opp d-vitamin og b12.. alt har økt. Jeg har gått på tilskudd så lenge jeg husker, alltid vært skrapet uansett hvor mye jeg tok.. og så ble jeg gravid og taaaaaadaaa :D jipppiiii. Dagen ble plutselig snudd fra grusom til wooohoo :p

Jubler over sprellende baby med bankende hjerte på ultralyd i dag ❤

Jubler over å ha vært på TUL og alt så bra ut :Heartred H*n var ekstrem aktiv. Tok salto rundt, vinka og bevegde seg hele tiden :D så lykkelig :Heartbigred

Jubler for ultralyden gikk strålende på onsdag! Alt var bra med den lille og jubler for jeg fikk høre hjerteslagene <3
Endelig har jeg tro på at denne graviditetene kommer til å ende godt med tanke på en SA tidligere i år.

Back
Topp