Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så morro!! Gratulerer med vogn hvilken Stokke vogn er dette med limited edition? Hvordan ser den ut? elsker Stokke! Skal ha Stokke trailz selv..Fått tak i Stokke sin limited edition vognen! Vi får den i gave av mamma og pappa! Men nå er bare panikken om vi får den betalt til 2 november!
Så morro!! Gratulerer med vogn hvilken Stokke vogn er dette med limited edition? Hvordan ser den ut? elsker Stokke! Skal ha Stokke trailz selv..
Woooow, den var sinnsykt fin!!! Misunnelig
Den her
Følger med stormtrekk, pikningpledd og seat insert, pluss imitert skinnhåndtak.
Er du kjapp får du kanskje tak i den du og!Woooow, den var sinnsykt fin!!! Misunnelig
Åhh, det hadde vært en stor glede! Men jeg tørr ikke handle noe enda, skal på ul til mandag, da er det jo litt mer safe, er bare uke 11+1 idag. Å har dårlig erfaring med å ha mistet tidligere (uke 6 da). Så syns det er litt skummelt endaEr du kjapp får du kanskje tak i den du og!
Jeg er bare 10+0, har hatt en MA tidligere, men denne vognen kan jeg ikke gå fra meg. Fortsatt dødsredd for MA, selvom jeg så en levende liten en 8+2!Åhh, det hadde vært en stor glede! Men jeg tørr ikke handle noe enda, skal på ul til mandag, da er det jo litt mer safe, er bare uke 11+1 idag. Å har dårlig erfaring med å ha mistet tidligere (uke 6 da). Så syns det er litt skummelt enda
Skjønner deg veldig godt da! Det var en sinnsykt fin vogn! Jeg får gå å se på den til uka! Takk for tips <3Jeg er bare 10+0, har hatt en MA tidligere, men denne vognen kan jeg ikke gå fra meg. Fortsatt dødsredd for MA, selvom jeg så en levende liten en 8+2!
Tror den kommer i butikkene på tirsdag eller onsdag
Jubler over å få sett en sprell levede baby i magehulen i går etter at 2 leger ikke klarte å finne hjerterytmen med doppleren. <3