Jubeltråd

Kvalmen har endelig roet seg ned, og jeg klarer å spise uten at alt kommer opp igjen! Og jeg slipper derfor innleggelse på sykehuset ;)
Kaster fortsatt opp litt om jeg stresser eller ikke får nok mat og hvile, men er ikke konstant kvalm :D

Vært gravid i 100 dager ❤ og hørte lille hjerte idag ❤

Jubler for ny uke ❤14+0❤

Jubler over at jeg ikke har hatt blødninger siden forrige onsdag, og hvor langt vi har kommet (førstemann har for øvrig entret august-forumet:) )
Oh my god, hvordan er det mulig? Jeg fikk vite at jeg var gravid 2 dager etter ikm 1. Desember og fikk termin 30. Juli forrige gang :P

Oh my god, hvordan er det mulig? Jeg fikk vite at jeg var gravid 2 dager etter ikm 1. Desember og fikk termin 30. Juli forrige gang :P

Så rart, men det skal visst være mulig:D Jeg tok utgangspunkt i unnfangelsesdato/el og når jeg normalt får positiv gtest (8dpo). Jeg får da opp 2. og 3.august som termindato, litt avhengig av sykluslengde:)

Last edited:
Serr? :p Hun jubler for at hun er uten blødninger. Og hun jubler for at vi har kommet langt i graviditeten. Allerede noen i august-termingruppe nå :D

Jeg skjønner det nå når du forklarer, men er ikke helt inni alle disse forkortelsene, har vært medlem i 3 uker med førstemann, så ikke så lett å få med seg alt ;)

Back
Topp