Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så masse misunner deg fortsatt virkelig den nydelige vognaFått vognen i dag og min tante overrasket meg med en eske full av leker for alle aldre
Oh my god, hvordan er det mulig? Jeg fikk vite at jeg var gravid 2 dager etter ikm 1. Desember og fikk termin 30. Juli forrige gangJubler over at jeg ikke har hatt blødninger siden forrige onsdag, og hvor langt vi har kommet (førstemann har for øvrig entret august-forumet )
Oh my god, hvordan er det mulig? Jeg fikk vite at jeg var gravid 2 dager etter ikm 1. Desember og fikk termin 30. Juli forrige gang
Jubler over at jeg ikke har hatt blødninger siden forrige onsdag, og hvor langt vi har kommet (førstemann har for øvrig entret august-forumet )
Hæ? Jeg skjønner ikke denne ass! Er jeg SÅ i svime?
Serr? Hun jubler for at hun er uten blødninger. Og hun jubler for at vi har kommet langt i graviditeten. Allerede noen i august-termingruppe nåHæ? Jeg skjønner ikke denne ass! Er jeg SÅ i svime?
Serr? Hun jubler for at hun er uten blødninger. Og hun jubler for at vi har kommet langt i graviditeten. Allerede noen i august-termingruppe nå
Er ikke så lett å få med seg alt. Hyggelig å ha deg her, forrestenJeg skjønner det nå når du forklarer, men er ikke helt inni alle disse forkortelsene, har vært medlem i 3 uker med førstemann, så ikke så lett å få med seg alt
Haha, samme her Har lest gjennom flere ganger, men skjønner ingenting