Jubeltråd

Følte fosteret for første gang i dag. Hadde mine tvil tidligere med bobler osv, men i dag, da var det ingen tvil :D 10+3. Men tror jeg er litt lenger på vei. Livmor er høyt oppe og er andregangs :) følte det ganske tidlig med første også! Har ikke så mye fett på magen (det er godt fordelt alle andre steder :P )

Følte fosteret for første gang i dag. Hadde mine tvil tidligere med bobler osv, men i dag, da var det ingen tvil :D 10+3. Men tror jeg er litt lenger på vei. Livmor er høyt oppe og er andregangs :) følte det ganske tidlig med første også! Har ikke så mye fett på magen (det er godt fordelt alle andre steder :P )

Så herlig! ❤️ Her er livmor også langt oppe så håper det ikke er mange uker igjen til jeg kjenner liv:)

Da har endelig jeg vært på TUL også, og heldigvis ble IKKE min store frykt bekreftet! Det var ingen tvil om at det lå en liten minibaby der inne med hjerteslag og vekst som tilsvarer at jeg runder 12 uker allerede i morgen, og ikke må vente til tirsdag. Hurra! :D Håper alt går bra videre også :)

Da har endelig jeg vært på TUL også, og heldigvis ble det IKKE noe av min store frykt! Det var ingen tvil om at det lå en liten minibaby der inne med hjerteslag og vekst som tilsvarer at jeg runder 12 uker allerede i morgen, og ikke må vente til tirsdag. Hurra! :D Håper alt går bra videre også :)

Fikk se en aktiv krabat på TUL i går, etter litt blødninger og bekymring var det godt å se at alt sto bra til med den lille :-D
Da har endelig jeg vært på TUL også, og heldigvis ble IKKE min store frykt bekreftet! Det var ingen tvil om at det lå en liten minibaby der inne med hjerteslag og vekst som tilsvarer at jeg runder 12 uker allerede i morgen, og ikke må vente til tirsdag. Hurra! :D Håper alt går bra videre også :)

Så godt å høre:)

Jeg bryter snart sammens av lykke. Mageboeren min var ikke bare i live, men så ekstremt aktiv at den lignet for det meste på en klump.. armer og ben gikk i turbo.. ❤❤❤❤ så nå tror jeg at jeg kan begynne å roe meg ned ❤

Vedlegg

• 1476963834996.jpg
    1476963834996.jpg
    84,9 KB · Visninger: 42
Jubler over at legen overrassket meg med ultralyd, når jeg var der pga treg fordøyelse.
Fikk se fosterformasjonen og et tydelig bankende hjerte! <3
Legen tror jeg er er minst 12 uker på veg... gjerne mer. Men jeg er jo bare 11+1.

Jubler over å være 12 uker i morgen ❤

Fikk se en aktiv mini på ultralyd i dag, snurra rundt og peiva med armene. :D :D Håper jeg klarer å senke skuldrene nå da, og bekymre meg litt mindre. :)

Back
Topp