Jubler for overstått eksamen! Phew! Når gjenstår det bare å se karakteren
Så godt å være ferdig!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jubler for overstått eksamen! Phew! Når gjenstår det bare å se karakteren
Tusen takkJubler for deg
Jubler for at jeg fant denne gamle babyvekten på en bruktbutikk... å for kun 30 kr å da !! Jippi. Hehe
Jaaaa, jeg er ganske fornøyd ❤ men tror ikke jeg skal lære meg å bruke denFiiin <3
Dne var stilig. Er det en babyvekt altså? Jeg husker at mine besteforeldre hadde en slik vekt på kjøkkenet, så har alltid trodd det var en kjøkkenvekt...Jubler for at jeg fant denne gamle babyvekten på en bruktbutikk... å for kun 30 kr å da !! Jippi. Hehe
Dne var stilig. Er det en babyvekt altså? Jeg husker at mine besteforeldre hadde en slik vekt på kjøkkenet, så har alltid trodd det var en kjøkkenvekt...
Som en liten digresjon kan jeg nevne at jeg med førstemann ble nysgjerrig på vektoppgangen og i stedet for å gå på helsestasjonen og veie henne, så la jeg henne i ribbeforma på kjøkkenvekten hjemme for å sjekke :-D *litt flaut å si høyt*den røde er kjøkkenvekt
Hahahahha hadde nok gjort det samme gjort mye rart selv ;pSom en liten digresjon kan jeg nevne at jeg med førstemann ble nysgjerrig på vektoppgangen og i stedet for å gå på helsestasjonen og veie henne, så la jeg henne i ribbeforma på kjøkkenvekten hjemme for å sjekke :-D *litt flaut å si høyt*
Hihi. Skjønner hvordan du har det. Hær har jeg søtte og sett på alt som skulle være gjort i flere uker etter jobb. Og vært en bragd bare det å sette på en maskin med klær i takene små gleder.Her også
Og over hver dag jeg faktisk orker å gjøre noe hjemme. Hittill i dag har jeg fått tatt en klesvask og lagt bort en del klær *HURRA!*
Gjorde akkurat det samme selvSom en liten digresjon kan jeg nevne at jeg med førstemann ble nysgjerrig på vektoppgangen og i stedet for å gå på helsestasjonen og veie henne, så la jeg henne i ribbeforma på kjøkkenvekten hjemme for å sjekke :-D *litt flaut å si høyt*
Vi gjorde det vi og, men i mangel på ribbeform ble det brukt en lav miksebolle Vi var ganske sikre på at han veide mindre enn 5 kg, som er maks for kjøkkenvekten, og han benyttet anledningen til å tisse på kjøkkengulvet! En minnerik opplevelseSom en liten digresjon kan jeg nevne at jeg med førstemann ble nysgjerrig på vektoppgangen og i stedet for å gå på helsestasjonen og veie henne, så la jeg henne i ribbeforma på kjøkkenvekten hjemme for å sjekke :-D *litt flaut å si høyt*
Fantastisk :-DVi gjorde det vi og, men i mangel på ribbeform ble det brukt en lav miksebolle Vi var ganske sikre på at han veide mindre enn 5 kg, som er maks for kjøkkenvekten, og han benyttet anledningen til å tisse på kjøkkengulvet! En minnerik opplevelse
Første dagen uten lyserosa utflod ❤