Jubeltråd

Jubler fordi det er helg :)

Jubler for at jeg fant denne gamle babyvekten på en bruktbutikk... å for kun 30 kr å da !! Jippi. Hehe
Dne var stilig. Er det en babyvekt altså? Jeg husker at mine besteforeldre hadde en slik vekt på kjøkkenet, så har alltid trodd det var en kjøkkenvekt...

Dne var stilig. Er det en babyvekt altså? Jeg husker at mine besteforeldre hadde en slik vekt på kjøkkenet, så har alltid trodd det var en kjøkkenvekt...
7b9286a235652e973f3be0a0fe7f6858
den røde er kjøkkenvekt ;)

7b9286a235652e973f3be0a0fe7f6858
den røde er kjøkkenvekt ;)
Som en liten digresjon kan jeg nevne at jeg med førstemann ble nysgjerrig på vektoppgangen og i stedet for å gå på helsestasjonen og veie henne, så la jeg henne i ribbeforma på kjøkkenvekten hjemme for å sjekke :-D *litt flaut å si høyt*

Som en liten digresjon kan jeg nevne at jeg med førstemann ble nysgjerrig på vektoppgangen og i stedet for å gå på helsestasjonen og veie henne, så la jeg henne i ribbeforma på kjøkkenvekten hjemme for å sjekke :-D *litt flaut å si høyt*
Hahahahha hadde nok gjort det samme ;) gjort mye rart selv ;p

Her også :D

Og over hver dag jeg faktisk orker å gjøre noe hjemme. Hittill i dag har jeg fått tatt en klesvask og lagt bort en del klær *HURRA!*
Hihi. Skjønner hvordan du har det. Hær har jeg søtte og sett på alt som skulle være gjort i flere uker etter jobb. Og vært en bragd bare det å sette på en maskin med klær i takene små gleder.

Gjorde akkurat det samme selv ;)

Vi gjorde det vi og, men i mangel på ribbeform ble det brukt en lav miksebolle ;) Vi var ganske sikre på at han veide mindre enn 5 kg, som er maks for kjøkkenvekten, og han benyttet anledningen til å tisse på kjøkkengulvet! En minnerik opplevelse :)

Vi gjorde det vi og, men i mangel på ribbeform ble det brukt en lav miksebolle ;) Vi var ganske sikre på at han veide mindre enn 5 kg, som er maks for kjøkkenvekten, og han benyttet anledningen til å tisse på kjøkkengulvet! En minnerik opplevelse :)
Fantastisk :-D
Må si dete var tøffe som turde prøve med gutt altså, det er jo typisk at de finner på sånt når de er i friluft ;-)

Jubler veeeeldig stille og forsiktig ver at det ikke har vært noe mer blødning siden natt til torsdag. Håper det varer! :)

Jubler for at jeg har fått trent i dag, en uke siden sist pga kvalme og utmattelse.

Back
Topp