Jubeltråd

Jubler for at jeg straks er halvveis til 12 uker :D

Jubler for at jeg har sagt opp jobben og får jobbe hjemmefra de tre mnd jeg har oppsigelsestid! perfekt for meg med kjempelang reisevei og formen som ikke er på topp :) ❤️ skummelt å ikke ha jobb, men det løser seg!

Jubler over å ha vært mindre kvalm de siste dagene! :D Håper jeg kan begynne å jobbe litt mer snart!

Jubler over å ha fått sett det lille gullet vårt på ultralyd i dag og fått høre hjerteslagene. Helt perfekt! ❤

Jubler over bestått teoriprøve for bil :) Så da blir det lappen om ikke alt for lenge :D

Jubler over en god natts søvn for første gang på lenge, og en generell oppsving i formen! Så deilig med noen små pauser fra trøtthet og kvalme innimellom :)

Jubler over at jeg har 1 arbeidsdag igjen før d er høstferie. :smiley-bounce015

Jubler for at jeg har to perfekte barn

... for at vi så lille på tidlig ul igår, med hjerteslag og greier! Og for at de fant årsak til blødningene jeg har hatt (polypp som han bare nappet bort). :)

Jubler for at jeg foreløpig har sluppet kvalmen. Er forkjøla ut av en annen verden da men :) Det er ingen ting i forhold :D

9+0 idag :-D

Jubler etter å ha vært på tul i dag. Perfekt lita bønne med to små armer og ben, og et bankende hjerte ❤ helt fantastisk!

Glad for at vi har kommet til Oktober! For.... da er det kortere tid igjen til November, måneden som inneholder både første legetime, tidlig UL og gruppetime hos jordmor :-)

Jubler etter å ha vært på tul i dag. Perfekt lita bønne med to små armer og ben, og et bankende hjerte ❤ helt fantastisk!

Så herlig!:) Gratulerer:) Var du på privatklinikk? Her er mannen mye borte i ukedagene, så det hadde jo vært alle tiders å fått dratt i helga:)

Så herlig!:) Gratulerer:) Var du på privatklinikk? Her er mannen mye borte i ukedagene, så det hadde jo vært alle tiders å fått dratt i helga:)

Ja, vi var privat. Det er jordmødre som også jobber ved nasjonalt senter for fostermedisin ved st.olavs som driver en privatklinikk i Trondheim :) var vanskelig og få det til å passe oss i ukedagene også, så da var det fint at de har noen timer i helgene:)

Jubler over at jeg bare har tre arbeidsdager denne uken. Skulle hatt det sånn hver uke! :P

Back
Topp