Jubler for pepperkakebaking med datteren vår. Og at julepynten sakte, men sikkert er på vei opp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så gøy! Jeg skjønner hva du mener, kan også få den tanken at det er litt creepy, men samtidig så herlig Jeg kjenner på den følelsen denne gangen også innimellom.. Spesielt når jeg ikke føler meg helt sikker på at det faktisk er babyen jeg kjenner. Da får jeg omtrent denne tankerekken: "Æ! Hva var det? En muskel som hoppet? Var det babyen? Shit, så creepy hvis jeg faktisk kjente babyen INNI meg!" Og dette til tross for at jeg har et fullgått svangerskap bak meg, så man skulle kanskje tro jeg ikke var såå overrasketJubler for at bøllefrøet lagde skikkelig liv i magen i går. Var helt utrolig, men må helt ærlig si (er førstegangs gravid) at det var litt creepy først hehe.
Tenk at vi har en liten baby som spreller inni magen vår? Blir helt satt ut av både glede og hva kroppen egentlig kan. Så gleder jeg meg utrolig til oul på tirsdag ( er da 19 uker ifølge mensen termin og 18+2 i følge tul og min egen eggløsning testing).
God 1. Søndag i advent
Så utrolig morsomt og godt å høreSå gøy! Jeg skjønner hva du mener, kan også få den tanken at det er litt creepy, men samtidig så herlig Jeg kjenner på den følelsen denne gangen også innimellom.. Spesielt når jeg ikke føler meg helt sikker på at det faktisk er babyen jeg kjenner. Da får jeg omtrent denne tankerekken: "Æ! Hva var det? En muskel som hoppet? Var det babyen? Shit, så creepy hvis jeg faktisk kjente babyen INNI meg!" Og dette til tross for at jeg har et fullgått svangerskap bak meg, så man skulle kanskje tro jeg ikke var såå overrasket