Jubeltråd

Jubler for pepperkakebaking med datteren vår. Og at julepynten sakte, men sikkert er på vei opp

Jubler for at bøllefrøet lagde skikkelig liv i magen i går. Var helt utrolig, men må helt ærlig si (er førstegangs gravid) at det var litt creepy først hehe.
Tenk at vi har en liten baby som spreller inni magen vår? Blir helt satt ut av både glede og hva kroppen egentlig kan. Så gleder jeg meg utrolig til oul på tirsdag ( er da 19 uker ifølge mensen termin og 18+2 i følge tul og min egen eggløsning testing).

God 1. Søndag i advent :)

Jubler for å ha vunnet en julesvibel med potteskjuler idag på lodd. Sa når jeg tok loddet at de ikke behøvde dele ut resten for jeg holdt vinnerloddet. Og jommen hadde jeg rett..haha

Jubler for tul i dag viste en frisk og sprellende baby på 8.80 cm ❤ Og at han bekreftet at blødningen jeg hadde kommer av morkaken som ligger langt ned. Baby ville ikke helt vise om den er gutt eller jente så må smøre meg med tålmodighet 3 uker til oul❤

Jubler for at bøllefrøet lagde skikkelig liv i magen i går. Var helt utrolig, men må helt ærlig si (er førstegangs gravid) at det var litt creepy først hehe.
Tenk at vi har en liten baby som spreller inni magen vår? Blir helt satt ut av både glede og hva kroppen egentlig kan. Så gleder jeg meg utrolig til oul på tirsdag ( er da 19 uker ifølge mensen termin og 18+2 i følge tul og min egen eggløsning testing).

God 1. Søndag i advent :)
Så gøy! Jeg skjønner hva du mener, kan også få den tanken at det er litt creepy, men samtidig så herlig :) Jeg kjenner på den følelsen denne gangen også innimellom.. Spesielt når jeg ikke føler meg helt sikker på at det faktisk er babyen jeg kjenner. Da får jeg omtrent denne tankerekken: "Æ! Hva var det? En muskel som hoppet? Var det babyen? Shit, så creepy hvis jeg faktisk kjente babyen INNI meg!" :D Og dette til tross for at jeg har et fullgått svangerskap bak meg, så man skulle kanskje tro jeg ikke var såå overrasket :P

Så gøy! Jeg skjønner hva du mener, kan også få den tanken at det er litt creepy, men samtidig så herlig :) Jeg kjenner på den følelsen denne gangen også innimellom.. Spesielt når jeg ikke føler meg helt sikker på at det faktisk er babyen jeg kjenner. Da får jeg omtrent denne tankerekken: "Æ! Hva var det? En muskel som hoppet? Var det babyen? Shit, så creepy hvis jeg faktisk kjente babyen INNI meg!" :D Og dette til tross for at jeg har et fullgått svangerskap bak meg, så man skulle kanskje tro jeg ikke var såå overrasket :P
Så utrolig morsomt og godt å høre :)
En utrolig følelse :)

Også kan jeg juble for at jeg fikk kjøpt vogn i går til en super pris.
Kjøpte stokke trailz fra noen som har brukt den i 2 mnd bare. De har en annen vogn som de var fornøyd med og hadde alt til. Så er det snart desember og jul :)

Jubler for min nevø som ble født idag. Og for at jeg var så heldig og fikk se ham bare noen minutter gammel

Jubler for en fin jordmortime og for at jeg fikk høre hjertelyden til det lille gullet mitt ❤

Jubler for 1 dag igjen til jeg kan spise pepperkaker,marsipan og drikke julebrus:D har alltid ventet til 1 des,men synes denne md har vært laaaang:p drømte om marsipanstenger i natt:p

Legen min mente at det ikke var nødvendig å se baby denne gangen.. men han var ikke vanskelig å be :D så nå har jeg nettopp sett på en sprellende mini. Såå forelsket [emoji173]

Jubler for å ha levert eksamen 3/4 for dette semesteret! :D Siste eksamen og juleferie om15 dager! OG, det virker kanskje som om lille inne i magen jubler med meg! Fantastisk, men rar følelse[emoji173]️

Back
Topp