Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så morro!! Gratulerer med vognFått tak i Stokke sin limited edition vognen!Vi får den i gave av mamma og pappa! Men nå er bare panikken om vi får den betalt til 2 november!
Så morro!! Gratulerer med vognhvilken Stokke vogn er dette med limited edition? Hvordan ser den ut?
elsker Stokke! Skal ha Stokke trailz selv..
Woooow, den var sinnsykt fin!!! Misunnelig![]()
![]()
Den her![]()
Følger med stormtrekk, pikningpledd og seat insert, pluss imitert skinnhåndtak.
Er du kjapp får du kanskje tak i den du og!Woooow, den var sinnsykt fin!!! Misunnelig![]()
![]()
![]()
Åhh, det hadde vært en stor glede! Men jeg tørr ikke handle noe enda, skal på ul til mandag, da er det jo litt mer safe, er bare uke 11+1 idag. Å har dårlig erfaring med å ha mistet tidligere (uke 6 da). Så syns det er litt skummelt endaEr du kjapp får du kanskje tak i den du og!![]()
Jeg er bare 10+0, har hatt en MA tidligere, men denne vognen kan jeg ikke gå fra meg. Fortsatt dødsredd for MA, selvom jeg så en levende liten en 8+2!Åhh, det hadde vært en stor glede! Men jeg tørr ikke handle noe enda, skal på ul til mandag, da er det jo litt mer safe, er bare uke 11+1 idag. Å har dårlig erfaring med å ha mistet tidligere (uke 6 da). Så syns det er litt skummelt enda![]()
![]()
Skjønner deg veldig godt da! Det var en sinnsykt fin vogn! Jeg får gå å se på den til uka! Takk for tips <3Jeg er bare 10+0, har hatt en MA tidligere, men denne vognen kan jeg ikke gå fra meg. Fortsatt dødsredd for MA, selvom jeg så en levende liten en 8+2!
Tror den kommer i butikkene på tirsdag eller onsdag![]()
Jubler over å få sett en sprell levede baby i magehulen i går etter at 2 leger ikke klarte å finne hjerterytmen med doppleren. <3