Jubeltråd :)

Hehe første svangerskapet mittfant jeg ut i uke 11 jeg haha.. snakk om vimsete 19 åring :p var bare gla jeg ikke hadde drukket osv jeg. . Akkurat som underbevisstheten min gjorde slik at jeg ikke skulle drikke akkurat i den perioden :)
Haha jeg var en del år yngre og eneste grunnen jeg oppdaget det da var fordi jeg trodde jeg var blitt helt tullete og syk for kasta opp i over en uke så pappa tvang meg til lege.. Utrolig pinlig å få spørsmål om siste mens osv med han tilstede :-P

Haha jeg var en del år yngre og eneste grunnen jeg oppdaget det da var fordi jeg trodde jeg var blitt helt tullete og syk for kasta opp i over en uke så pappa tvang meg til lege.. Utrolig pinlig å få spørsmål om siste mens osv med han tilstede :p

hahahaha døds bra :P

Jubler for den vakre utsikten fra kjøkkenet og stua, de flotteste soloppganger! Har ikke sett utsikten om vinteren før nå, vi flytta inn i sommer. Mmmm.. frostrøyk og tåke, trær og jorder og sol igjennom skyene.. nydelig!

Jubler for hver dag som er nærmere 12 uker! :D og for at pappaen min har satt over penger til julegaver til de små :D julegaveshopping til uka! :D ;)

Jubler for at i følge terminkalkulatoren så begynner hjertet til lille bøllefrø å slå idag :) <3

Jubler for perfekt stigning fra 19 til 23 dpo :)

Jubler for at jeg allerede var over 5 uker påvei når vi startet prøvingen! Det halverer jo tiden frem mot uke 12 :) !

Jubler for at jeg har bursdag idag og mannen hadde bestilt tidlig ultralyd til idag som jeg ikke visste :) så nå sitter jeg spent på jordmorklinikken her å venter på å få se en liten klump♡! Whoho! :D
Gratulerer med dagen, for en herlig gave :)

Back
Topp