Jubeltråd :)

Jubler for fortsatt stigning på HCG fra 3300 på mandag til 5800 i går! Synes denne grafen er betryggende for ei som engster seg for alt!

hv334m.png
 
Jubler for fortsatt stigning på HCG fra 3300 på mandag til 5800 i går! Synes denne grafen er betryggende for ei som engster seg for alt!

hv334m.png
Genialt!
 
Jeg har endelig kjøpt sushi etter å ha hatt lyst på noen dager. Det er så utrolig godt at jeg ikke klarer å sitte stille.
 
Halvveis til 12 uker
 
Jubler for at jeg kom meg avgårde på jobbreise til tross for begredelig form i morges!

Jubler ikke for oppkastet som kom når jeg gikk forbi pølselukten på Narvesen på flyplassen....

Jubler også for at jeg har holdt ut hele dagen, holdt et supert foredrag OG klarte å holde ut sosialt med kunder helt til nå:) mindre kvalme Idag - HURRA:) :)
 
Jubler for at jeg tok meg fri i dag :D våkner selvsagt før resten av huset så tenker jeg skal få sendt noen korrekturer før vi nyter fridagen :)
 
Jubler for helg! Bare ei vakt igjen på jobb først ;)
 
Jubler for å endelig være hjemme og at det er helg!

I tillegg er det bare noen dager til jeg skal på ny UL:)
 
Jubler for at jeg rundet 7+0 idag så svangerskapsuke 8! Faktisk rundt disse dagene jeg oppdaget første svangerskapet og nå har jeg visst om svangerskapet denne gang kjempe lenge :-D rart å.tenke på

Hehe første svangerskapet mittfant jeg ut i uke 11 jeg haha.. snakk om vimsete 19 åring :p var bare gla jeg ikke hadde drukket osv jeg. . Akkurat som underbevisstheten min gjorde slik at jeg ikke skulle drikke akkurat i den perioden :)
 
Back
Topp