Jubeltråd :)

Jubler for 2 blinkende hjerter på ul❤️ kom som et sjokk, å jordmor sa hun ikke hadde oppdaget tvillinger så tidlig i et svangerskap før! Er rundt 6 uker, så enda tidlig. Krysser fingre å tær for at dette går bra
 
Jubler for 2 blinkende hjerter på ul❤️ kom som et sjokk, å jordmor sa hun ikke hadde oppdaget tvillinger så tidlig i et svangerskap før! Er rundt 6 uker, så enda tidlig. Krysser fingre å tær for at dette går bra
Sååååå koselig :) gratulerer så mye ❤
 
Jubler for 2 blinkende hjerter på ul❤️ kom som et sjokk, å jordmor sa hun ikke hadde oppdaget tvillinger så tidlig i et svangerskap før! Er rundt 6 uker, så enda tidlig. Krysser fingre å tær for at dette går bra
Så spennende :) gratulerer:)
 
Jubler for 2 blinkende hjerter på ul❤️ kom som et sjokk, å jordmor sa hun ikke hadde oppdaget tvillinger så tidlig i et svangerskap før! Er rundt 6 uker, så enda tidlig. Krysser fingre å tær for at dette går bra

Gratulerer så mye :)
 
Jubler for noe så trivielt som at jeg klarte å lage skikkelig middag uten å bli for kvalm til å spise den!! :-D
 
Jubler for at jeg er 5+0 idag og i min 6.svangerskapsuke :)<3
 
Jubler for at jeg rundet 7+0 idag så svangerskapsuke 8! Faktisk rundt disse dagene jeg oppdaget første svangerskapet og nå har jeg visst om svangerskapet denne gang kjempe lenge :-D rart å.tenke på
 
Jeg jubler også for 7+0:D og gleder meg til jul:)
 
Jubler for 3 gode dager.. Vært kjempekvalm i rykk og napp.. Nå har det kun vært på morgenen!
 
Back
Topp