Jubeltråd :)

jubler for at jeg har en mann som er forståelsesfull når matlysten ikke er på topp :happy: slipper å lage mat og får det jeg ønsker!

Jubler for at jeg har bursdag idag og mannen hadde bestilt tidlig ultralyd til idag som jeg ikke visste :) så nå sitter jeg spent på jordmorklinikken her å venter på å få se en liten klump♡! Whoho! :D

Fantastisk gave og gratulere så masse med dagen :happy:

Jubler for at jeg har bursdag idag og mannen hadde bestilt tidlig ultralyd til idag som jeg ikke visste :) så nå sitter jeg spent på jordmorklinikken her å venter på å få se en liten klump♡! Whoho! :D
Gratulerer så mye med dagen :) å foe en koselig bursdagsgave :) snill å god mann du har ❤

Jubler for at jeg er 6+0 idag :) halvveis til den skumle 12 ukern :)

Jubler for kveldsvakt i dag:) og 8+0.

Og en god natts søvn:)

Jubler for 8+0 i dag og at 19,8 % av svangerskapet er unnagjort! Det er nesten 1/5, høres fryktelig mye ut :)

Jubler for fridag, som skal brukes på bursdagsgave shopping å så skal jeg til frisøren :) siste fridag gør julebord med mannen, så må få alt på plass i dag.

Jubler for den flotte månen, for vakre morgener, og for jeg endelig hadde tid til en kopp te med ei venninne igår, som jeg ser alt for sjelden.

Back
Topp