Jubeltråd :)

Jubler for at jeg nå fikk ånden over meg og fikk pyntet helt ferdig til jul.. skiftet gardiner og duker og lys og puter og absolutt alt :):):)
Strålende fornøyd da jeg innerst inne er super sliten :)

Pheew! Jeg gikk rett og slett all in på julepyntingen! Har holdt på i 6,5 time med å pynte / rydde, håper virkelig energien kommer seg snart så man slipper sånne skikkelig skippertak :D Rakk ikke å vaske en gang! Og har enda kjøkkenet igjen! Men ser i hvertfall bedre ut enn i går ;)
image.png

Pheew! Jeg gikk rett og slett all in på julepyntingen! Har holdt på i 6,5 time med å pynte / rydde, håper virkelig energien kommer seg snart så man slipper sånne skikkelig skippertak :D Rakk ikke å vaske en gang! Og har enda kjøkkenet igjen! Men ser i hvertfall bedre ut enn i går ;)
Vis vedlegget 148199

Hihi, litt kontraster! Jeg eier ikke en eneste julepynteting jeg :) har aldri pynta til jul! :-p

Jubler for at jobbehelg endelig er over (sliten!), og at jeg har fri i morgen ;) Og for at det er 1.søndag i advent og nærmer seg jul :D

Jubler for at jeg Idag fikk beskjed av min fantastiske sjef at jeg får avspasere fra 15/12!

Avspasering er heeelt uvanlig i min bransje, så dette var tidenes herligste overraskelse:-)

Nå er jeg innmari glad for å ha lagt inn et ekstra gir i år! Ender opp med nesten 3 uker juleferie og god tid til juleforberedelser:-)

Jubler for at jeg endelig har fått meg juicemaskin i hus igjen, og for fersk hjemmelaget juice. <3 mye bedre enn butikkjuice.
Så spennende, jeg har lystet på en slik lenge. Hvilken type har du kjøpt og fungerer den bra? Er den lett å rengjøre?

Så spennende, jeg har lystet på en slik lenge. Hvilken type har du kjøpt og fungerer den bra? Er den lett å rengjøre?

Kjøpt en Omega Sana, slowjuicer :) Den er kjempegod og lett å demontere og rengjøre.

Jubler for det bankende hjertet vi så på ul:Heartbigred

Jubler for at jeg nå er 7+0 og bare 8 dager til ul :)
Og for at mannen igår kjøpte sydentur i julegave til oss:) reiser til Spania 22.februar :):)
Aldri vært der før men skal kun ha en skikkelig slappe av og kose oss tur :)

jeg jubler for bankende hjerte på ul i går <3

Back
Topp