Jubeltråd :)

Jubler for 8+1 og OK form.
Og at dagen der jeg skulle holde to foredrag om noe jeg ikke kan noe om er over!
Nå er det bare en liten kort dag på jobb i morgen og så er det HELG!!

Jubler for st det er helg i morgen, og at jeg endelig får være sammen med mannen som har vært mye borte i det siste :D

Jubler for første dagen uten å være superkvalm. Klarte å lage middag for første gang på 2 uker!!!

Jubler for at endelig så har jeg kunne fortelle kjæresten at vi skal ha barn, og han var supersøt (og overrasket, selv om han hadde skjønt at det var noe) og han synes det er veldig bra.:Heartred Og så kan jeg fortelle det til storesøstra mi, nå som kjæresten vet det, og det gleder jeg meg til. :)

Jubler for sushi idag :):)

Jubler for at dattera mi på 3 år er kjempe flink å ta medisinen sin ♡

Jubler for super snill onkel som ringte å sa at nå var det lenge siden mini var der og om hun ville overnatte der i helga. (søskenbarn som er 16 timer yngre og 1.5 år yngre enn mini)
Så takknemlig for slike telefoner ut av det blå når formen er dårlig!

Hurra for at det er helg! Deilig å kunne sove til man våkner av seg selv, ha tid til å kose før man står opp, god og lang frokost sammen og sofa med strikketøy ❤

Jubler for at det bare er 3.5 time igjen av dagvakten... :) og at jeg innen 4.5 time kan sove :)

Jubler for at jeg endelig har fått meg juicemaskin i hus igjen, og for fersk hjemmelaget juice. <3 mye bedre enn butikkjuice.

Jubler for at jeg til tross for dagens intense kvalme har klart å få pynta litt til advent! Og ikke minst jubel for levende lys og en kosekveld med samboeren. Ikke vært lett å være han for tiden med min kvalme og humør ;)

Ikke vært kvalm i dag:D

Back
Topp