Jubeltråd :)

Jubler for at jeg veldig sannsynlig vil få tilbud om drømmejobben min :) woho! Må bare imponere litt på et "intervju" på torsdag neste uke og så håpe på at de velger å satse på meg :) wiiii! Kanskje det ENDELIG skjer? :)
Krysser fingrene for deg. Håper det går din vei :) :)
 
Jubler for en superkoselig og vellykka helg, med grillfest på lørdag, først med familien og så med venner etterpå. Holdt på til halv tre på natta for vi ble sittende med cards against humanity. Utslitt igår, men så verdt det! Også fant vi ut at et vennepar skal ha baby i november, så da får Ulv en lekekamerat og jeg ei å trille med (hvis det ikke blir for mye snø)
 
Jubler for en ganske bra natt inatt!

(sov kanskje max to timer natt fra lørdag til søndag , på sofaen..så stor forbedring )
 
Jubler for permisjon og litt bedre form/mer energi de siste par dagene :)
 
Juuubler for at jeg har klart å pløye igjennom hele den monster svære haugen med klær som måtte brettes! Til og med sortert alle sokkene! Kan se hele sofaen nå(!) :-D
 
Jubler for 2 ting!

1. Jeg er 38+0 i dag
2. Jeg sov faktisk i natt! Til og med samboer bare:
Skal jeg si på jobben at det kan være noe på gang? Det er jo mange uker siden sist du sov?! :hilarious:
 
Jeg har også sovet som en stein i natt, og for en gangs skyld våkna jeg ikke med vondt i ryggen og hofta, men kunne stå opp uten å føle meg som en skilpadde. Og 34 uker idag! :-D
 
Jubler for nok en vellykka jordmortime i dag: perfekt BT og urin, babys hode er nesten helt festa og alt er bra :) Deilig! Bare et lite jobbintervju i morgen, og så kan baby komme, jeg er klar! :)
 
Jubler for å ha fått shina hele leiligheten omtrent, tørket støv, støvsugd, rydda, vasket gulv,osv og overlevde å ha vennegruppe til mini. 5 stk 8 åringer i to timer :p
Nå legger jeg meg på sofaen med kjempe god samvittighet!
 
Jubler for å ha fått shina hele leiligheten omtrent, tørket støv, støvsugd, rydda, vasket gulv,osv og overlevde å ha vennegruppe til mini. 5 stk 8 åringer i to timer :p
Nå legger jeg meg på sofaen med kjempe god samvittighet!

Wow! Mektig imponert! Høres nesten ut som sånn føde-vask det der ;) hihi, Fniz ;)
 
Wow! Mektig imponert! Høres nesten ut som sånn føde-vask det der ;) hihi, Fniz ;)
Hihi hadde ikke gjort meg noe om det hjalp på :-D
Fjeset på samboeren når han kom hjem var helt priceless, sto å måpte og bare så seg rundt :p det gjorde helt utrolig godt å få vekk og få vasket alt, ble plutselig mye klarere til lillegutt nå også.
 
Jubler for å ha fått shina hele leiligheten omtrent, tørket støv, støvsugd, rydda, vasket gulv,osv og overlevde å ha vennegruppe til mini. 5 stk 8 åringer i to timer :p
Nå legger jeg meg på sofaen med kjempe god samvittighet!
Oj oj oj høres ut som du bygger rede nå.
Da nærmer det seg.
 
Back
Topp