Jubeltråd :)

Jubler for at det bare er 26 dager igjen til termin. At barnerommet er ferdig og alt er kjøpt inn. Hurra
 
Åja du har gjort det tidligere du og? Var det en bra opplevelse for deg? Hadde du gjort det igjen? Var det planlagt eller ble det akutt?
Det var planlagt ja. Hele greiene gikk stille og rolig for seg, de var veldig flinke og jeg var ikke nervøs. Jeg var jo rusa et par timer etterpå så jeg fikk jo ikke babyen med en gang, og det er litt kjipt. På en annen side så var jeg ikke våken da heller, så jeg merket jo ikke noe. Syns også det var litt kjipt å ikke kunne gå rundt omkring på barsel med baby, men altså... det gikk fint det og.
Jeg hadde ekstrem fødselsangst, så jeg er glad det ble sånn. For å presse ut en baby på over 4 kg i seteleie som førstegangs tror jeg kanskje ikke hadde hjulpet på angsten.
Det er positive og negative ting med begge delene føler jeg (selv om jeg aldri har født før :p ) og blir man anbefalt det ene eller det andre så er det jo for en grunn. Hvis det ene er tryggest eller best så må man kanskje fokusere på akkurat det, enn at ting ikke går slik man planla/ønsket...
(Det er det jeg lever på om dagen, ettersom jeg fortsatt ikke har født før, og må det denne gangen. Angsten er ikke like ille som sist, men den er der jo)
 
Det var planlagt ja. Hele greiene gikk stille og rolig for seg, de var veldig flinke og jeg var ikke nervøs. Jeg var jo rusa et par timer etterpå så jeg fikk jo ikke babyen med en gang, og det er litt kjipt. På en annen side så var jeg ikke våken da heller, så jeg merket jo ikke noe. Syns også det var litt kjipt å ikke kunne gå rundt omkring på barsel med baby, men altså... det gikk fint det og.
Jeg hadde ekstrem fødselsangst, så jeg er glad det ble sånn. For å presse ut en baby på over 4 kg i seteleie som førstegangs tror jeg kanskje ikke hadde hjulpet på angsten.
Det er positive og negative ting med begge delene føler jeg (selv om jeg aldri har født før :p ) og blir man anbefalt det ene eller det andre så er det jo for en grunn. Hvis det ene er tryggest eller best så må man kanskje fokusere på akkurat det, enn at ting ikke går slik man planla/ønsket...
(Det er det jeg lever på om dagen, ettersom jeg fortsatt ikke har født før, og må det denne gangen. Angsten er ikke like ille som sist, men den er der jo)
Ja jeg ble ikke anbefalt noe men jeg sa jeg ville ha keisersnitt om hab fortsatt ligger i sete og det fikk jeg uten noe om og men:) men jeg håper jo veldig på at han fortsatt snur seg så jeg slipper det. Ja skjønner den angsten. Troe kanskje det er litt sånn jeg har med keisersnitt. Har aldri vært operert og ser jo for meg det verste med en gang. Hehe men vi får alle satse på alt går som det skal:) så får du ha masse lykke til når fødselen din starter:)
 
Jubler for 36+3 og alt bra på kontroll i dag:
-hodet ned
-fint BT og urin
-stor baby, men det er forventet og helt greit.

Jubler for at over 90% av graviditeten er ferdig, og for at jeg om en liiiiten uke har permisjon :)

Og jubler for at storebror er 2 år i dag, sykt å tenke på at for 2 år siden kl 23 i kveld så ble jeg mamma! :)
 
Gratulerer så mye med 2 åringen :)
Gratulerer med bursdagsgutten! Storstas :)

Takk! Det er stor stas ja, ville gjerne ha feira denne dagen med et glass vin og mimring med mannen i kveld, er jo en stor dag for oss også siden vi gikk fra å være kjærester til å plutselig være mamma og pappa, en liten familie liksom ❤️ men det glasset får vente og bli eeeenda bedre når det endelig kan inntas en gang i august :)
 
Jubler for at huleboer ligger med hodet ned på de siste kontrollene, at alt står bra til inni der selv om formen min er så som så, at det ser ut til at han kommer til å være større enn storebror ved fødsel:)
 
Fikk vite idag at hodet er festet, mannen har fått lagt siste strøk maling på barnerommet og vi har fått satt inn noen av tingene! Jeg gar masse modningstegn så nå kan hun bare komme!! ♡
 
Jubler for at jeg er ferdig med eksamen og begynner i permisjon imorgen :)
 
Yess, da var foreldrepenger i boks, enda en ting mindre å tenke på ^_^ også fikk jeg liberoboksen min, så da har jeg fått alle pakkene tror jeg.
 
Jubler for å juble? :p

Fått sovet litt, formen er a-ok, jeg hadde sjokolademelk og pannekaker til frokost... Ting er ikke kuuun gale :p
 
Jubler for høygravid i dag! :) 40 dager til termin :) å mannen kommer hjem etter 5uker!!! På havet! Gode Gud! Fantastisk dag! <3
 
Jubler for at jeg veldig sannsynlig vil få tilbud om drømmejobben min :) woho! Må bare imponere litt på et "intervju" på torsdag neste uke og så håpe på at de velger å satse på meg :) wiiii! Kanskje det ENDELIG skjer? :)
 
Back
Topp