Jubeltråd :)

Jubler fordi at 1 av 5 uker som gressenke er over :)
 
Fått handlet litt småting idag til baby og skal hente ergobaby og vippestol imårå :) godt med ting som er gjort!
 
Woo, fikk en stellebag, babyhåndklær og en dyne fra ei på jobben! Kjekt med alt jeg ikke trenger å bruke penger på ass! Også får jeg ny ul likavel :-D
 
Uff, jubletråden lå langt nede nå, måtte leite! Ingen som har skrevet her på nesten to uker! :-o

Jeg jubler for at det i dag er én måned til termin 5.juli :)

Og for at det er sommer og sol :)

Og for at jeg veldig snart er ferdig med å være gravid for alltid, aldri igjen resten av livet skal jeg være gravid etter dette, DET er en god følelse det :)

Jubler for bare en uke igjen på jobb.

Jubler for at jeg har en gutt som blir to år på tirsdag og at han er verdens søteste som sikkert blir en veldig god og snill storebror (*krysser fingrene for det i alle fall *)

Vi har mye å klage på nå mot slutten, men vi må ikke glemme å juble litt også jenter :)
 
Jubler for at jeg endelig begynner å bli klar, er nesten ferdigflyttet, har fått vasket så godt som alt til Button og montert seng og ordnet vogna, og i morgen/tirsdag får jeg resten av møblene mine.

Og jubler for at den siste legen som undersøkte Button sa at hun ikke blir så liten som de andre legene har sagt hele veien, bare litt under gjennomsnittet- så håper/velger å tro på henne.

Jubler for at det er fantastisk vær ute, jeg elsker sol, for at samboeren er ferdig med eksamensperioden og kan bruke tid på meg/oss og for at jeg har under 1 mnd igjen til termin :D
 
Jubler for god søvn hele helga, varmen til tross. Og for ultralyd etterpå, blir spennende å se om vi får vite hvem som er inni her ^_^
 
Jubler for aircondition på soverommet!! Hadde jeg ikke stått opp å tisset hver kvarter så er jeg helt sikker på at jeg hadde sovet som en engel i denne varmen! :)
 
Jubler for fint vær
For å fått gjort mye igår og for en brukbar natt så har faktisk motivasjon til å fortsette å male idag :)
 
Jubler for at permisjon starter idag, det er akkurat 3 uker igjen til termin og maks 2 uker til lille er her med oss❤️:)
 
Jubler for det bare er 4-5 dager til mannen kommer hjem! <3 5 uker er leeenge vekke.
 
Oi! Spennende! Skal du settes i gang eller er det planlagt ks?
Planlagt keisersnitt da hab ligger i seteleie. Er jeg heldig så har han snudd seg når vi kommer dit og jeg får oppleve en vanlig fødsel når han vil ut, men tror det skal litt til før han gjør det.
 
Planlagt keisersnitt da hab ligger i seteleie. Er jeg heldig så har han snudd seg når vi kommer dit og jeg får oppleve en vanlig fødsel når han vil ut, men tror det skal litt til før han gjør det.
Spennende! Masse lykke til :)
Er så rart det der med keisersnitt, at man på forhånd vet nøyaktig når babyen er her...
 
Spennende! Masse lykke til :)
Er så rart det der med keisersnitt, at man på forhånd vet nøyaktig når babyen er her...
Ja er kjempe rart. Og kjempe skummelt. Er skikkelig redd for det, men er mindre risiko for lille. Så føler det er beste alternativ for meg:) men nå kan jeg jo rydde og vaske ned hele leiligheten dagen før for jeg bet jo når han er her:p
 
Nå leter jeg godt å lenge baki her for å finne noe å juble for altså :p

Jeg er 37+0 i morgen. Det er verdt å juble for!
Og når jeg kom i barnehagen i dag for å levere lillemora så sa flere at jeg så helt fantastisk ut, selv om jeg føler meg SKIKKELIG DRITT siden jeg ikke får sove i det hele tatt :p Det var veldig hyggelig sagt da. Det varmer litt når jeg føler meg crap.
 
Ja er kjempe rart. Og kjempe skummelt. Er skikkelig redd for det, men er mindre risiko for lille. Så føler det er beste alternativ for meg:) men nå kan jeg jo rydde og vaske ned hele leiligheten dagen før for jeg bet jo når han er her:p
Ja, ikke sant! -veldig praktisk, skulle nesten ønske det ble sånn her også, bare av den grunn :p
KS går nok helt fint. Jeg tok det sist pga seteleie og det gikk veldig fint altså. Er jo positive og negative sider ved begge deler... :)
 
Ja, ikke sant! -veldig praktisk, skulle nesten ønske det ble sånn her også, bare av den grunn :p
KS går nok helt fint. Jeg tok det sist pga seteleie og det gikk veldig fint altså. Er jo positive og negative sider ved begge deler... :)
Åja du har gjort det tidligere du og? Var det en bra opplevelse for deg? Hadde du gjort det igjen? Var det planlagt eller ble det akutt?
 
Back
Topp