Jubeltråd :)

Veldig fornøyd med å ha fått opp kommode å klesskap på barnerommet :) har også sortert alle babyklær fra storesøster, sånn jeg ser hva jeg trenger :) må begynne nå, før bekkenet nekter helt å samarbeide.

Må få skryte av suppa mi som har sluttet med tutten!! :-D Det var ikke planlagt (hun er 2 år), men hun har drevet å bitt hull i smokkene sine, så vi har måttet bytte flere ganger i uken = dyrt! En kveld mannen var alene og skulle legge henne, fant han ikke den nye smokken vi hadde liggende, og snuppa la seg uten. Sovnet på flekken uten en lyd ❤ :-) siden har hun ikke fått den igjen, og nå har hun vært uten smokk både dag og natt i 1 mnd. :-) Herlig at hun sluttet nå i god tid før baby kommer ;-)

Må få skryte av suppa mi som har sluttet med tutten!! :-D Det var ikke planlagt (hun er 2 år), men hun har drevet å bitt hull i smokkene sine, så vi har måttet bytte flere ganger i uken = dyrt! En kveld mannen var alene og skulle legge henne, fant han ikke den nye smokken vi hadde liggende, og snuppa la seg uten. Sovnet på flekken uten en lyd ❤ :-) siden har hun ikke fått den igjen, og nå har hun vært uten smokk både dag og natt i 1 mnd. :-) Herlig at hun sluttet nå i god tid før baby kommer ;-)
Så deilig, vår 2åring har også brått sluttet med smokken - utrolig deilig. Så nå jobber vi med prosjekt bleieslutt!

Hehe skulle ha noe småting.. Nytt laken, boks til å ha pålegg i, ny skittentøyskurv og gave til tanta mi som har bursdag til uka :) så fant det jeg skulle ha hehe

Det er jo bra :) alltid godt når man får fikset det man faktisk må :)

Jubler for at det er mai !

Back
Topp