Jubeltråd :)

Jubler for påskeferie:D

Jubler for vafler i sola i dag, en herlig dag med storebror og mannen rett og slett Føler meg heldig som har dem, og gleder meg maks til familien blir komplett i juli ❤️

Jubler for ombordstigning om 30 min :)
Mallorca here We Come :)

Jubler for å ha gått 23 fulle uker nå :D og for å komme hjem :D

Første dag alene, uten planer og har sovet leeenge og sitter kun å koser meg med tori amos på høytalere, god frokost og finværet. Deilig <3

Så spennende! Masse lykke til :-) hva slags jobb er det?

Takk! Det er jobb som driftsansvarlig på en fabrikk som skal starte i sommer/høst, 3 like stillinger :) så da håper jeg de kan vente på meg :-p Er ikke så lett å skjule magen på intervjuet liksom, så jeg sa ifra når de ringte meg at jeg er gravid, så blir de ikke helt blenda av den enorme magen på intervjuet :-p

Takk! Det er jobb som driftsansvarlig på en fabrikk som skal starte i sommer/høst, 3 like stillinger :) så da håper jeg de kan vente på meg :-p Er ikke så lett å skjule magen på intervjuet liksom, så jeg sa ifra når de ringte meg at jeg er gravid, så blir de ikke helt blenda av den enorme magen på intervjuet :-p
Det var neste spørsmål, hvordan det ble ift magebeboeren hehe håper de er villige til å vente, håper at du får jobben! :-)

Jubler for nydelig vær og aktiv unge. Har holdt fest inni der i hele dag. Det ble litt stirrende fjes i lunsjen i dag, fra de som satt på andre sida av bordet, da magen hoppa og dansa. Lilleulv er glad i brødskive og te :D

Jubler for at samboeren har bestemt seg for at han liker navnet jeg har valgt og fortalte det til søstra og mora si (YAY)
Jubler for gravidsvømming, det var deilig å være i vannet og å røre seg litt.
Jubler for fint vær ute i dag.
Jubler for at jeg endelig kom meg til frisøren.

Og jubler for at jeg fikk mail fra noen jeg hadde bestilt babyklær fra... de fortalte at de hadde lagt ved enda mer klær i pakken, et sett til av alt jeg hadde bestilt, i størrelsen større. Så får dobbelt opp av alt, både i størrelse 0-3 mnd, og 3-6 mnd :D

Back
Topp