Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer! Har en følelse av at det blir det her i gården og, mannen er passe lei av å fikse på den vi har.Jubler fordi jeg har kjøpt meg NY BIL!Wohooo!
Gratulerer ;-) utrolig hvor mye bedre en føler seg etterpå haha her klager jeg over at sambo ikke ville på to tre uker (normalt kun en gang i uka til vanlig, fortsatt litt lite...Jaaa!!! Endelig fikk jeg meg en kjapp en! -jada, på DEN måten ja!
Vi har hatt sex ÉN gang siden vi laget baby for ca 26 uker siden og frustrasjonen har vært stor. Jeg har forståelse for at mannen syns det er rart, men SÅ lenge er ikke greit likevel, ikke i førsten av svangerskapettror han tok hintet ordentlig etter at jeg begynte å kalle han for kompis
Åh, føler meg som et nytt menneske altså! Love it![]()
Det er forferdelig! Men jeg krever jo litt at han skal ha forståelse for ting han ikke skjønner bæret av nå, så da må jo jeg liksom vise forståelse for hans frykt ved å skade babyen ved å komme for langt inn. -han var faktisk bekymret for det når fosteret var typ 2 cm stort og lå langt inni ryggen omtrent!Gratulerer ;-) utrolig hvor mye bedre en føler seg etterpå haha her klager jeg over at sambo ikke ville på to tre uker (normalt kun en gang i uka til vanlig, fortsatt litt lite...) så kan ikke tenke meg 26 uker!
Ganske fantastisk hvor stor tro de har på utstyret sitt :-D haha off nei, skal ikke vær lett for noen.. Får håpe det blir litt bedreDet er forferdelig! Men jeg krever jo litt at han skal ha forståelse for ting han ikke skjønner bæret av nå, så da må jo jeg liksom vise forståelse for hans frykt ved å skade babyen ved å komme for langt inn. -han var faktisk bekymret for det når fosteret var typ 2 cm stort og lå langt inni ryggen omtrent!![]()
Haha! Ikke sant!Ganske fantastisk hvor stor tro de har på utstyret sitt :-D haha off nei, skal ikke vær lett for noen.. Får håpe det blir litt bedre
NettoppHaha! Ikke sant!
"Kjære, jeg har aldri hatt noen grunn til å klage, meneh... SÅ stor er du ikke. Så stor er ingen"
![]()
Da har Pappan kjent lillegutt sparke for første gangogså så kraftig spark !
![]()
Ble helt overrasket selv hihi..
Han må ha kjent Pappan sin varme og ønsket å hilse på hihi
Så koselig ^_^Jubler for at sambo fikk skikkelig kjenne sniken mens han gikk beserk i magen igår kveld.
Sambo lå med håndå på magen lenge og bare koste seg helt til han sovna slik <3
Det er så kos, elsker det.Så koselig ^_^