Jubeltråd :)

Jubler for litt ferie før permisjon og at jeg da ikke skal på jobb før om over et år:eek: helt sykt å tenke på :)
Jubler også for en meget hyggelig overtakelse i går med babyshower ❤️
Jubler for at i morgen skal jeg på IKEA å kjøpe kommode til rommet, og for at jeg har fått gjordt så mye hjemme denne helgen! :D
 
Jubler for at samboeren har vasket gulvene og ryddet bort en pall og noen esker vi har hatt stående etter flytting :D Nå er det litt mindre rot og yuk her. :D Og jubler for kakerester i kjøleskapet, og for at jeg fikk pakke fra Disney med en premie/gave. Og for at jeg fikk pakke i posten med store myke tøybind til renselsen.
 
Aww så søt! Savner da mine var kattunger.. men jeg får nok ingen flere da mannen er så allergisk og liker ikke katter. Og jeg elsker dem!
Ja de er skjønne :p ikke like fornøyd med at han allerede har ødelagt to gardiner, men det følger vel med :woot:
 
Åh! Nå fikk jeg en sånn fantastisk følelse av fryd og glede: snart har vi babyene våre her! Åh, jeg gleder meg til å kle på baby det nyinnkjøpte hentesettet og putte hen i vogna og trille tur og vise fram vidunderet ❤️ Og finne ut om det er lillebror eller lillesøster, hva blir navnet?, og hvem er denne personen som driver og har raveparty i magen døgnet rundt?

Yeee! Veit det blir slitsomt og sikkert mye frustrasjon og bekymring, men blir masse masse kos også :) jippi! :)
 
Jubler for at foreldrepengene endelig er i boks og fått første utbetaling.
Jubler også for at mellom feriepenger, sykepengene og foreldrepengene så har jeg råd til ny telefon og samtidig å spare en good del
 
Hurra for feriepenger og skattepenger:D og det nærmer seg babytid:) og kan juble for litt mindre vond og sliten kropp nå i kveld, og vel utført hjemmedag med snuppa:) har til og med vært ute med søpla!
 
Fikk plutselig melding ut av det blå fra hun som var avlaster for jentungen før, om hun ville komme dit i helga.
Enten baby er kommet til da, kommer da eller lar seg vente så skal en to dager uten snuppa bli ganske deilig!
 
Back
Topp