Jubeltråd :)

En tråd i 'Juli 2016' startet av drømmeren84, 9 Nov 2015.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Daim Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP

Bilstolen på plass i bilen,klar ferdig fød.

• Liker Liker x 4
  2. Mozzarella Elsker forumet

3 timer søvn midt på lyse dagen! Føler meg bedre allerede. Må bare ikke reise meg opp fra senga :hilarious:

Det var utrolig godt å slappe av, sovnet i det hodet traff puta.

• Liker Liker x 2
  3. Sommerbarn88 Elsker forumet Julimammaer 2016

Jubler for at lillebror endelig har lagt seg med hodet ned. Etter å ha kost seg på tvers lenge. Fant det ut på kontroll i dag, 37+3. Så nå kan han bare komme når han vil :D (aller helst litt før termin, enn etter :p )

• Liker Liker x 1
  4. Måneogsol Flørter med forumet

Samme her!!! Sov i tre timer. Våkna for 10min siden

• Liker Liker x 1
  5. Nekinna2402 Gift med forumet Julimammaer 2016

Jubler for en hel natt uten halsbrann, kvalme eller brekninger.
    Helt fantastisk godt etter veldig lite sammenhengende søvn lenge nå!

• Liker Liker x 3
  6. Juligull16 Forelsket i forumet Julimammaer 2016

Jubker for at jeg får på meg dongribuksene mine 6 dager etter fødselen :) føler meg så tynn ;) ned 12kg av 20kg siden fødselen.. Håper de siste bare renner av..

• Liker Liker x 6
  7. Nekinna2402 Gift med forumet Julimammaer 2016

Jubler for lille gutten min og at vi er på vei hjem med han nå <3
    Gleder meg slik til å se han i vugga si, Babynestet, vogna, osv

• Liker Liker x 5
  8. Viogdu Forelsket i forumet Mailykke 2018 Julimammaer 2016

Kjekt å lese at det finnes det håp :p oppi 20 kg nå!

9. Nilema Forumet er livet August 2018 Julimammaer 2016

Jubler for at jeg snart skal få møte mageboern:) Max 18 dager igjen :p

• Liker Liker x 1
  10. Juligull16 Forelsket i forumet Julimammaer 2016

Det er alltid håp ;)
    Skal sies at jeg hadde MYE vann.. Jeg kjenner ikke igjen hendene og anklene mine. Viste ikke at de var så tynne :p Kroppen føles helt fantastisk ut.

• Liker Liker x 1
  11. Forskern Elsker forumet Sommerfuglene <3 Julimammaer 2016

Jubler for at lillemann har lagt på seg 340g på 6 dager :) en som har godt matvett i alle fall, og jeg har vel nok og feit nok melk da ;) Hurra!

• Liker Liker x 4
  12. beakel Glad i forumet Septemberbarna 2019 Julimammaer 2016

Jeg har verdens beste samboer :Heartred han har tatt seg av baby i natt slik at jeg har fått sove i sengen omtrent hele natten, bortsett fra da jeg ammet litt midt på natten. Har ikke sovet i sengen siden fødselen, så var deilig :)

• Liker Liker x 3
  13. Mozzarella Elsker forumet

Navlen datt av! Åh, jeg synes det er så ekkelt når den holder på å løsne så jeg jublet når den datt ut av nattdrakten :woot: 1 uke gammel i dag ❤️

• Liker Liker x 4
  14. Forskern Elsker forumet Sommerfuglene <3 Julimammaer 2016

Æsj ja den er så ekkel, lukter og når den henger i en tynn tråd på slutten....*grøss*. Her datt den av på dag 6, synes det var så tidlig, men ser greit ut nå (13 dager). Blør fortsatt litt da, men ikke no verk og sånn.
    Hadde helt glemt at den der navlen var en greie, og hvor ekkelt det er. Haha, jeg trodde lenge det var meg det lukta av, bytta bind og vaska meg i ett kjør, men så skjønte jeg plutselig hvor lukta kom fra =D

15. Mozzarella Elsker forumet

Haha! Her kjente vi ikke lukta, men når den henger på slutten - ÆSJ! :depressed: I går var det sånn hvit væske under der. Samboer tok alle bleieskiftene fra den begynte å løsne til den var borte, haha ;)

16. Tuppelura92 Glad i forumet

Jeg kan ikke annet enn å juble! :) jeg føler at alt går min vei!
    Først og fremst har jeg ikke blitt rammet av barseltårene, og lillesøster spiser så mye og legger godt på seg! Hele 290g på 3 dager! Spent på veiing neste uke :)
    Storebror oppfører seg (foreløbig) eksemplarisk, han bryr seg så mye om det lille mennesket som er kommet inn i familien. Han er bare 2,5 år, så forventet ikke så mye av han. Men han spør henne " gikk det bra?" når hun gråter.Og hvis hun fortsetter å gråte etter han har spurt så feller han gjerne noen tårer selv :( jeg kjenner jeg er så lykkelig og stolt! :D var så bekymret for hvordan det skulle bli å komme hjem sliten og med en ny baby. Men dette går over all forventning! :) <3

• Liker Liker x 11
  17. Nekinna2402 Gift med forumet Julimammaer 2016

Jubler for at lillegutten min er en uke idag og er kun kjempe god :)

• Liker Liker x 4
  18. Julifrøken87 Glad i forumet Julegavene 2019 Julimammaer 2016

Jubler for at jeg ligger i sengen med mann og barn, de sover, men jeg klarer ikke annet enn å smile og se på dem. (Pluss at junior har lagt beslag på høyre arm og pupp slik at hele høyre side er litt nummen, hehe!) Lykkefølelse jeg aldri har kjent maken til! <3

• Liker Liker x 3
    • Hjertelig Hjertelig x 1
  19. Lisajenta12 Gift med forumet Julimammaer 2016

Jeg jubler fordi jeg tror jeg holder på å bli ferdig med forkjølelsen, nå har jeg hatt sår hals, tett nese, og sist hoste og kløe i ørene men kjennes virkelig ut som det slipper taket:D
    Samtidig ser begge brystvortene ut som brystvorter igjen i stedet for betente skorper, og jeg holder på å starte ammingen igjen<3 to døgn pause. Kan bære baby uten å få vondt:D

• Liker Liker x 3
  20. makko86 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡Junigull 2016♡ Desemberlykke2017 Julimammaer 2016

Jubler for at mini er 2 uker i dag :D

• Liker Liker x 1

Del denne siden