Jubeltråd :)

Jubler for at lillebror endelig har lagt seg med hodet ned. Etter å ha kost seg på tvers lenge. Fant det ut på kontroll i dag, 37+3. Så nå kan han bare komme når han vil :D (aller helst litt før termin, enn etter :p )
 
Jubler for at jeg snart skal få møte mageboern:) Max 18 dager igjen :p
 
Jeg har verdens beste samboer :Heartred han har tatt seg av baby i natt slik at jeg har fått sove i sengen omtrent hele natten, bortsett fra da jeg ammet litt midt på natten. Har ikke sovet i sengen siden fødselen, så var deilig :)
 
Navlen datt av! Åh, jeg synes det er så ekkelt når den holder på å løsne så jeg jublet når den datt ut av nattdrakten :woot: 1 uke gammel i dag ❤️

Æsj ja den er så ekkel, lukter og når den henger i en tynn tråd på slutten....*grøss*. Her datt den av på dag 6, synes det var så tidlig, men ser greit ut nå (13 dager). Blør fortsatt litt da, men ikke no verk og sånn.
Hadde helt glemt at den der navlen var en greie, og hvor ekkelt det er. Haha, jeg trodde lenge det var meg det lukta av, bytta bind og vaska meg i ett kjør, men så skjønte jeg plutselig hvor lukta kom fra =D
 
Æsj ja den er så ekkel, lukter og når den henger i en tynn tråd på slutten....*grøss*. Her datt den av på dag 6, synes det var så tidlig, men ser greit ut nå (13 dager). Blør fortsatt litt da, men ikke no verk og sånn.
Hadde helt glemt at den der navlen var en greie, og hvor ekkelt det er. Haha, jeg trodde lenge det var meg det lukta av, bytta bind og vaska meg i ett kjør, men så skjønte jeg plutselig hvor lukta kom fra =D

Haha! Her kjente vi ikke lukta, men når den henger på slutten - ÆSJ! :depressed: I går var det sånn hvit væske under der. Samboer tok alle bleieskiftene fra den begynte å løsne til den var borte, haha ;)
 
Jeg kan ikke annet enn å juble! :) jeg føler at alt går min vei!
Først og fremst har jeg ikke blitt rammet av barseltårene, og lillesøster spiser så mye og legger godt på seg! Hele 290g på 3 dager! Spent på veiing neste uke :)
Storebror oppfører seg (foreløbig) eksemplarisk, han bryr seg så mye om det lille mennesket som er kommet inn i familien. Han er bare 2,5 år, så forventet ikke så mye av han. Men han spør henne " gikk det bra?" når hun gråter.Og hvis hun fortsetter å gråte etter han har spurt så feller han gjerne noen tårer selv :( jeg kjenner jeg er så lykkelig og stolt! :D var så bekymret for hvordan det skulle bli å komme hjem sliten og med en ny baby. Men dette går over all forventning! :) <3
 
Jubler for at jeg ligger i sengen med mann og barn, de sover, men jeg klarer ikke annet enn å smile og se på dem. (Pluss at junior har lagt beslag på høyre arm og pupp slik at hele høyre side er litt nummen, hehe!) Lykkefølelse jeg aldri har kjent maken til! <3
 
Jeg jubler fordi jeg tror jeg holder på å bli ferdig med forkjølelsen, nå har jeg hatt sår hals, tett nese, og sist hoste og kløe i ørene men kjennes virkelig ut som det slipper taket:D
Samtidig ser begge brystvortene ut som brystvorter igjen i stedet for betente skorper, og jeg holder på å starte ammingen igjen<3 to døgn pause. Kan bære baby uten å få vondt:D
 
Jubler for at mini er 2 uker i dag :D
 
Back
Topp