Jubeltråd

Yey, var hos jordmor idag, og alt var kjempefint! Magemålet ligger akkurat på streken, og jeg veier nå 58,8kg!!! Wow! Da jeg ble gravid veide jeg 49 og, lol :D den eneste måten vekta mi går oppover, er når jeg er gravid :p
Hun var overrasket over at jeg kjente daglige spark allerede, men sa det kunne forkommen hos andregangs :)

Det som er fint med desemberbabyer er at de kan "ønske seg" ting i julegave og :D Jenta vår skal få tripptrappstol med newborn sete fra mine foreldre til jul, så slipper vi å bruke penger på det :)

Yey, var hos jordmor idag, og alt var kjempefint! Magemålet ligger akkurat på streken, og jeg veier nå 58,8kg!!! Wow! Da jeg ble gravid veide jeg 49 og, lol :D den eneste måten vekta mi går oppover, er når jeg er gravid :p
Hun var overrasket over at jeg kjente daglige spark allerede, men sa det kunne forkommen hos andregangs :)

Hvor langt er du på vei nå da? Trodde det var vanlig som andregangs jeg?!

Hvor langt er du på vei nå da? Trodde det var vanlig som andregangs jeg?!
Er 19+1, hun sa det var vanlig med tidligere daglig spark hos andregangs enn førstegangs, men at så tidlig som uke 17 (som jeg har kjent det daglig siden) er ikke så vanlig :)
Med vesla så kjente jeg såvidt bobling i uke i 20, og ikke skikkelig spark før uke 24-25..

Er 19+1, hun sa det var vanlig med tidligere daglig spark hos andregangs enn førstegangs, men at så tidlig som uke 17 (som jeg har kjent det daglig siden) er ikke så vanlig :)
Med vesla så kjente jeg såvidt bobling i uke i 20, og ikke skikkelig spark før uke 24-25..

Jøss.. Jeg som synes frøkna her var skikkelig treg med sparkene! Kjente noe i uke 16 men har kjent daglig fra uke 17...
Med førstemann var det daglig fra uke 15!

Jøss.. Jeg som synes frøkna her var skikkelig treg med sparkene! Kjente noe i uke 16 men har kjent daglig fra uke 17...
Med førstemann var det daglig fra uke 15!
Vært tidlig bevegelser på deg begge gangene da, herlig :D
Ja syns førstemann var treeeg med å gi lyd fra seg.. men da hun først starta tok hun helt av også :p Rart så forskjellig der er fra person til person :)

Jubler for at vi har fått tilbud om 3 Roms leilighet som koster det samme som den vi bor i nå (2roms) bare at den er mye mer sentral!! :D gleder meg så sinnsykt til å innrede lillejenta sitt babyrom <3

• Liker
Reactions: Io
Fantastisk :D Elsker når ting løser seg :D Gratulerer med ny kåk :D
Ja vi var super heldig med den :D håper bare vi slipper dobbel leie, men uansett trenger vi den ekstra plassen :) vi bor på 35kvm nå, og vi skal flytte til en leilighet som er 60kvm. Det trengs med sportsbod til barnevogn og babyrom :D

Ja håper dere slipper det, for det er dyrt med 2 husleier! :/
Oi, ja da skjønner jeg dere trenger større plass!
Her vi leier er det 120kvm mener jeg.. og jeg syns det begynner å bli trangt :p men så er vi 3 stk + stor hund og 2 katter :D har bare to soverom, men vårt aoverom er ganske stort så tenker storesøster og nye babyen får det største rommet når de kan dele rom :D

Ja håper dere slipper det, for det er dyrt med 2 husleier! :/
Oi, ja da skjønner jeg dere trenger større plass!
Her vi leier er det 120kvm mener jeg.. og jeg syns det begynner å bli trangt :p men så er vi 3 stk + stor hund og 2 katter :D har bare to soverom, men vårt aoverom er ganske stort så tenker storesøster og nye babyen får det største rommet når de kan dele rom :D

Ja dyrene tar sin plass de å :D det gikk fort her, så det var egentlig bare en leilighet der kjæresten bodde alene :D blir litt trangt å bo 3 stk i den lille leiligheta. Men føler 60kvm er nok i ett år hvertfall til vi får kjøpt noe permanent :)

Ja dyrene tar sin plass de å :D det gikk fort her, så det var egentlig bare en leilighet der kjæresten bodde alene :D blir litt trangt å bo 3 stk i den lille leiligheta. Men føler 60kvm er nok i ett år hvertfall til vi får kjøpt noe permanent :)
Skjønner :D Ja kan fort bli trangt i en liten leilighet. 60 kvm er ikke noe problem med en nyfødt :) kommer mye ann på hvordan leiligheten er innredet osv også, vi bodde i en 60 kvm da førstemann ble født, den var stor og fin, for kjøkkenet var slått sammen med stua. Så det ble ikke så ille :D

Jeg må le litt av den lille i magen.. ligger i senga klar for å sove, og hva han/hun driver med der inne aner jeg ikke!! :D plutselig kommer det doble spark, og ganske hyppig, tar helt av :D haha! spiste en fersken før jeg la meg, kanskje lille gullet likte det, lol :)

Jubler over fullt av liv i magen hver dag. Har kjent en god stund nå, men nå er det mye sterkere. Mannen fikk endelig kjenne på utsiden i går også :D

Back
Topp