Jubeltråd! :)

Jubler for at alt var bra med lille i magen på jm-kontroll idag :) Lå tilogmed med hodet ned, men det kan jo endres helt frem til lille fester seg, og det kan skje veldig sent siden jeg har født før;)

28 uker :) og virker som babyen har snudd seg med hode ned igken.. Håper den finner rett stilling og fester seg snart.. Det gjorde de tidlig med de 2 andre og.. Men 3 er en luring :p

28 uker :) og virker som babyen har snudd seg med hode ned igken.. Håper den finner rett stilling og fester seg snart.. Det gjorde de tidlig med de 2 andre og.. Men 3 er en luring :p
Jubler også for 28 uker i dag :)

Hører kanskje rart ut, men jeg jubler for min første kynner! :p Har aldri hatt det før selv om jeg har et barn fra før. Så jeg synes det er spennende at det skjer noe nytt :wacky:

Hører kanskje rart ut, men jeg jubler for min første kynner! :p Har aldri hatt det før selv om jeg har et barn fra før. Så jeg synes det er spennende at det skjer noe nytt :wacky:

Haha ;) skjer noe nytt i alle mine svangerskap.. Men skjeldent noe "spennende" og morsomt.. Men nye plager og komplikasjoner. Snart vært igennom det meste virker det som..
:p

Hurra for 31 uker i dag:-) Og hurra for at jeg har sendt søknad om foreldrepenger i dag!

Jubler for at vi skal på 3D/4D UL i dag kl 15 :)

Back
Topp