Jubeltråd! :)

Jubler for at mannen endelig er begynt med barnerommet :D er ikke mye jeg kan gjøre der inne når det er snakk om sparkling, pussing og tapetsering :/
Joda du kan gjøre alle 3 :) Jeg brukte bare maske under pussingen.

Åå, har hørt noe annet nemlig :O da skal jeg jammen gå til innkjøp av maske og sette i gang litt selv :D greit å føle seg til nytte innimellom!

Ja det er kjekt å være med, jeg ville heller ikke sitte og se på ;) Husk å ta hvilepauser!

Må juble for 25 uker i dag :)

Jubler for at treåringen omsider er frisk!!! Feber siden søndag, ørebetennelse og snørr i mengder! I dag skal vi kose oss alle fire og imorgen skal vi alle på ultralyd for å hilse på lillesøster!

Jubler for 27 uker i dag ☺️

Jeg jubler for at mannen har sin siste dag med intensiv jobbing med revy i dag! I morgen er han bare "min" igjen, så da skal vi ha prison break maraton <3

Jubler for å ha fått pakke i posten i dag, med klær jeg bestilte fra mamalicious, og alt passet :D Vårjakke, to tynne strikkegensere, to svarte basice gensere som går til arbeidsuniformen, ei bukse og badedrakt! Endelig kan jeg se litt anstendig ut ute blant folk :p

Jubler for 28+0 i dag ☺️☺️

26 uker i dag :P Og hormontrollet har våknet, hehe :)

Jubler for friske barn, sol ute og årets 30. Treningsøkt vel gjennomført:) og en mage som vokser fint og veldig god form. 26+5:)

Back
Topp