Jubeltråd! :)

En tråd i 'Juni 2015' startet av Newbee, 26 Sep 2014.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Tumle Glad i forumet

Lykke til fra meg også! :)

2. nuttakanutta Flørter med forumet Junibarna 2015

Og jeg jubler over å vite at jeg kan bli indusert nå om jeg vil.. Valgte å avvente et døgn... Hadde jeg aldri trodd for ei uke siden!

• Liker Liker x 2
  3. Myshelle Elsker forumet

Jubler over 2 dager til termin. På sjekk i dag. Kynnere og nedpress de siste kveldene har hvertfall gjort litt. 1cm åpning og kort livmorhals eller hva det heter. Jordmor tøyde litt og dyttet på hodet til baby :)
    Settes igang til tirsdag om han ikke kommer selv før den tid! Noe jeg håper, og sykehuset trodde kanskje det kunne skje :) *tommelopp*

• Liker Liker x 1
  4. nuttakanutta Flørter med forumet Junibarna 2015

Jubler for endelig fødsel!!!! (Jubler ikke helt for skyhøyt og ustabilt BT, eller litt ustabilt blodsukker, men snart er det å i orden!!! )

• Liker Liker x 6
  5. vær87 Forelsket i forumet

40 uker!!!!!!!!

• Liker Liker x 1
  6. Mia.m Betatt av forumet Junibarna 2015

Jubler for at redebyggingsbehovet endelig har kommet!
    Kanskje greier jeg å gjøre leiligheten klar for et ekstra familiemedlem før nurket kommer ;)
    Inntil forrige uke var ingenting klart, ikke en gang vogna var i hus :p Men nå er den på plass - og vasket! Så nå mangler bare generell rydding og vasking og vasking av bittesmå klær ;)

7. LilleGull1517 Forumet er livet Junibarna 2015 Sommerfuglene 2017

40 uker :D Snart er det over!

8. LilleGull1517 Forumet er livet Junibarna 2015 Sommerfuglene 2017

Må juble for en natt med masse søvn! :) Sov fra ca 12 til 12 avbrutt av amming kl 4 og 8. Herlig :D

• Liker Liker x 1
  9. Junibarn15 Glad i forumet Junibarna 2015

Wow, det var god og lang søvn:) mer enn min sover, han er nesten 12 uker:)

10. LilleGull1517 Forumet er livet Junibarna 2015 Sommerfuglene 2017

Det var nok flaks ;) Han er bare 3 uker. Har ikke skjedd før og kommer sikkert ikke til å skje igjen. Men det var fantastisk å få sove ut :)

• Liker Liker x 1
  11. Michelling Forelsket i forumet

Jubler for at mini har bæsja og at det medfører at jeg Forhåpentligvis får sove ordentlig i natt :)))

• Liker Liker x 2
  12. Tommeline Glad i forumet

Jubler for bæsjebleier i dag etter osteopat. Slitsom uke med mye pressens, grining og promping. Kun bæsjet en bleie på 1 uke. Hun hadde flere låsninger.

• Liker Liker x 2
  13. KH84 Elsker forumet ❤ Juliskattene 2018 ❤

Del denne siden