Jubeltråd! :)

Jubler for første trilletur i dag :) Litt skummelt (førstegangs, usikker på alt nytt ;) ), men veldig koselig!
Huske det med første, var kjempe skummelt å trille i begynnelsen:) var nesten litt skummelt denne gangen også, var så lenge siden sist;)
 
Jubler for første trilletur i dag :) Litt skummelt (førstegangs, usikker på alt nytt ;) ), men veldig koselig!
Hehe husker faktisk fra storebror at det var kjempeskummelt!
Tenkte på alt som kunne gå galt.. om han ble sulten og begynte å gråte når vi var langt hjemmefra osv.. bekymra meg for alt :p
 
Huske det med første, var kjempe skummelt å trille i begynnelsen:) var nesten litt skummelt denne gangen også, var så lenge siden sist;)
Hehe husker faktisk fra storebror at det var kjempeskummelt!
Tenkte på alt som kunne gå galt.. om han ble sulten og begynte å gråte når vi var langt hjemmefra osv.. bekymra meg for alt :p
Usj ja. Og "har hun for mye klær på, har hun for lite klær, kommer det trekk nedi vogna, ligger hun ubehagelig" :D Men hun var akkurat passe varm, sovnet som en stein, og koste seg nok like mye som jeg og pappaen gjorde der vi ruslet rundt i nabolaget og innom butikken en tur ;)
 
Usj ja. Og "har hun for mye klær på, har hun for lite klær, kommer det trekk nedi vogna, ligger hun ubehagelig" :D Men hun var akkurat passe varm, sovnet som en stein, og koste seg nok like mye som jeg og pappaen gjorde der vi ruslet rundt i nabolaget og innom butikken en tur ;)
Ja de har det nok som plommen i egget oppi der :) må være fantastisk deilig å bli trilla på sånn!! :p
 
Usj ja. Og "har hun for mye klær på, har hun for lite klær, kommer det trekk nedi vogna, ligger hun ubehagelig" :D Men hun var akkurat passe varm, sovnet som en stein, og koste seg nok like mye som jeg og pappaen gjorde der vi ruslet rundt i nabolaget og innom butikken en tur ;)
Åå, misunnelig! Gleder meg til første turen :) Var jo nydelig trillevær i dag også :)
 
Jubler for endelig å ha kommet til termindatoen !!!!!!!!
Nå må du gjerne komme vesla ❤️
 
Ikke lenge igjen til du er ute på trilletur du også! Satse på masse finvær resten av sommeren :)
Satser på finvær iløpet av sommeren her, hahaha :-D har hatt regn ihele vår, frem til nå og vertfall hele langtidsvarselet :-( så planlegger egentlig full maxtid på mini her. 12 dager igjen til ho kommer uansett :-D
 
Ikke lenge igjen til du er ute på trilletur du også! Satse på masse finvær resten av sommeren :)
Ja det får vi :) Men det kan godt holde seg under 25 grader :)
 
Jubler for fredag og hjemmelaget pizza til kvelds! 2 dager "overtid" men all good!
 
For å slippe være på sykehuset med BT denne gang.. (Måtte med tilsvarende i første svangerskap) koser meg hjemme med barna og prøver nyte siste rest av svangerskapet.
 
Jubler for 3 uker igjen til termin,førerkort tilbake,time til jordmor I dag og permisjonstart☺☺
 
Back
Topp