Jubeltråd! :)

Jubler for levert bachelor og eksamen, og gleder meg til arbeidshelg - selv om det er litt vemodig at det blir den siste før permisjon :/
 
Jubler for 1. gåtur (les vralte) på flere mndr! :-D Gikk 4 km og like sliten som å ha løpt 6 til vanlig, men godt!
 
Jubler for 36 uker i dag, akkurat 1 mnd igjen til termin :D
 
Jubler for ul lege som fortalte de koseligste historiene om hvordan vesla opplevde livet inni meg, mens han skrøyt av hvor bra hun hadde d inni der:)
Åh! En sånn ul-lege vil jeg også ha! Det hørtes kjempehyggelig ut! :D Stakkars samboeren min ble livredd da vi var på vekstkontroll i dag... Legen hadde første dag på nytt sykehus og hadde helt klart ikke vært borti akkurat den ultralydmaskina før. Han strevde i grunnen med det meste, og jeg tror ikke han synes det var så greit (var ganske godt opp i åra, og det virket som han var vant til å ha kontroll på alt). Jeg vet nesten ikke hvem jeg syntes mest synd på i dag; den stakkars legen, som var så stressa (på grunn av sin egen arbeidssituasjon), eller samboeren, som ikke følte at han fikk noen beroligende ul. Aldri har jeg sett sambo så stressa som da han travet rundt i rommet under ctg-målingen :p Det er jo ikke rart han syntes det var skummelt, han fikk jo ikke med seg noe som helst av det jordmora sa, heller :p
 
Jubler for hele 4-5 timers søvn i natt!!! Flesteparten sammenhengende! Trøtt fortsatt da
 
Jubler for 1.juni og permisjon :) vært helt sykemeldt de to siste ukene, men er annerledes når det nå er permisjon :) 37+5 og lille kan snart få lov til å komme ut altså :)
 
Jubler for 39+0 i dag, og at permisjonsdagene løper avsted og er superdigge, at jeg er ved godt mot og i god form, sånn kan det godt fortsette helt til det braker løs synes jeg!

Og litt jubel for sjokoladecroissanten jeg nå skal sette til livs, etter å ha gått fra grünerløkka til ekebergskrenten via botanisk hage... ;)
 
Jubler for bra form i dag.. Kun en kontroll igjen og det er onsdag neste uke (39+0) før induksjonsvurdering (40+5) om 3 uker...

Dia Spl er fornøyd.. Fastlege er fornøYd..

Bekkenet er MYE bedre.. Formen er bedre og alt er bare velstand.. Bortsett fra lite søvn, mye ubehag og drittlei!

Men skal max stikke meg 45 ganger til i fingerene!!!!! Haha!
 
Jubler for siste arbeidsdag overstått med kake og gode klemmer fra kolleger :) Er helt uvirkelig at jeg ikke skal tilbake før i April. Jeg håper jeg får minst en uke hjemme før han kommer, gjerne to også :)
 
Jubler for at vi har solgt huset vårt I dag☺☺☺ og at trulta vår er 36 uker og 2800 gram☺
 
Jeg jubler litt for at formen er god og at jeg holder motet oppe ved 40+5 :) Regner med å gå noen dager til, og selv om jeg er klar til å få fødsel overstått, så er det godt å ha dagene rolige for meg selv.
 
Back
Topp