Jubeltråd! :)

Kan komme i uke 38! Da er jeg nok mer en godt fornøyd med svangerskapet tenker jeg :p
Vesla kom med ett "sjokk" i uke 36.
12:15 - får beskjed om KS
12:45 - Spinalen blir satt
13:17 - Vesla ble erklært født :P

Jubler for 23 uker i dag :-D Lille i magen er en aktiv liten krabat, disco hele dagen! Lurer på hvordan det skal bli når han får mindre plass! :-P

Jubler for at alle møblene til barnerommet er på plass. Kan nesten ikke skjønne at vi har vært så tidlige med alt! :) Mangler bare pynt, bilder og gardiner og sånn. Det kan jeg dulle med de neste månedene :)

Jubler for å ha passert 25 fulgåtte, at prinsen fortsatt har det veldig fint, tross min utrolig dårlige form.

Jeg har sovet hele natta !!! Etter bronkitt og opp på do netter i lang tid :0) Det trodde jeg ikke at jeg skulle få oppleve på laaaang tid. Juhu! Måtte det forsette ;0)

Vesla kom med ett "sjokk" i uke 36.
12:15 - får beskjed om KS
12:45 - Spinalen blir satt
13:17 - Vesla ble erklært født :P

Skjønner det kommer sommer sjokk i 36 ja.. Men innenfor 38 må jo være ok.. Jm skulle egentlig strippe meg sist da jeg kom til 38, ble utsatt av meg til 39 pga helg og vi skulle være barnevakt :p i ike 39 utgikk det pga alt for høy puls hos babyen så endte på føden med ctg og senere UL.. Alt ok.. Fødte først i uke 41..

Jubler for at mannen endelig er begynt med barnerommet :D er ikke mye jeg kan gjøre der inne når det er snakk om sparkling, pussing og tapetsering :/

Back
Topp