Jubeltråd

Hei,
Hva stiller du inn denne appen på for å få han rett? Min oppgir bare rare tall og datoer?

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
Min app viser riktig... Norsk app. Om den skulle vise feil så kan man gå inn på "mer" og deretter innstillinger. ImageUploadedByTapatalk1409738137.728193.jpg

Venter lillesøster 5.Oktober

Ja.. Har iPhone ja... [emoji4] synd den ikke er tilgjengelig på android

Den er ikke tilgjengelig på norsk til Android ennå ;-) Du har sikkert Iphone?

♡ Er i uke 36 ♡
Haha så liten hjelp for Androidmeg:-) Da blir det firedagersforskyvning i stede;-)

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

I dag jubler jeg for suprise babyshower, jeg ante virkelig ingenting og der satt de søte jentene mine med masse gaver ♡ Tårene satt løst da. Har fått så mye fint! I tillegg hadde de skrevet brev til meg/jenta i magen, har nettopp lest dem og tårene bare renner. Jeg føler meg så utrolig takknemlig som har disse flotte menneskene i livet mitt.
Må legge ved et bilde av alt det fine vi fikk :)

Vedlegg

• 1410112369188.jpg
    1410112369188.jpg
    62,2 KB · Visninger: 29
Juble øve at hevelsen i nevane e gått vekk igjen :)

Jubler for at lille festet seg på bakken og nesten gikk helt ned. Det nærmere seg:) 37+2 i dag

Jubler for at jeg har innført "vaffelonsdag" og sannsynligvis vaffelfrokost på torsdag! [emoji23][emoji4][emoji106][emoji39] hurra!

Oohh vaffel....!

-Fra appen-

Jeg jubler for fridag i morgen! :D Endelig en natt der jeg kan gå til sengs og ikke være bekymret for at jeg ikke skal få sove, se på klokka, være redd for å være for trøtt til å høre vekkerklokka. Og i morgen tidlig er det INGEN vekkerklokker som går av 06:30 eller 07:00 :D Sønnen er hos faren sin og mannen skal ikke på jobb før 13:00. Kan rett og slett bli en deilig start på dagen ❤️

❤️ venter lillebror i midten av oktober ❤️

Det var veldig bra :D Vi begge lærte masse og fikk en fin omvisning og gjennomgang av diverse informasjon :) Så absolutt verdt det ;)
Har hverken spurt etter eller blitt tilbudt kurs. Prøver å lese meg opp :)

-Fra appen-

Back
Topp